Petik:Podobne otazky trapia aj mna. Zatial vsetko o tomto projekte bolo povedane len dost povrchne. Tiez by ma zaujimalo napojenei napojenie na siet ZSR, predpokladane pocty vlakov, priepustnost trati, sposob zabezpecenia, supravy, komu budu patrit trate, komu supravy.
Pocita sa s Filialkou? Pocita napr, projekt aj so zvyseniem priepustnosti sucasnych trati ZSR? Pri sucasnom stave je napr. vybudovanie zastavok na Kramaroch a Devinskej NV nemozne.
Pocita sa s Filialkou? Pocita napr, projekt aj so zvyseniem priepustnosti sucasnych trati ZSR? Pri sucasnom stave je napr. vybudovanie zastavok na Kramaroch a Devinskej NV nemozne.
tr3mp
V roku 2010 ma byt v prevadzke smer Petrzalka - Hlavna stanica - Malacky. Ako druhy sa bude stavat usek Trnavske myto - Trnava (odovzdanie 2013) a treti Predmestie - Galanta (odovzdanie 2014). A az ako stvrte sa postavi prepojenie Trnavske myto - Kamenne namestie - Kutiky (2019). Celych 6 rokov (2013-19) teda budu v Bratislave dva nespojene useky metra - useky nespojene prestupnou stanicou myslim.
Cize ked okolo roku 2015 pojdem z Petrzky do Race, sadnem napr. na metro pri Chorvatskom ramene, zaveziem sa do centra sadnem na elinu a na Trnavskom myte zase na metro a zveziem sa do Race. Samozrejme, ak v Petrzalke a Raci nebude zaciatok a ciel cesty hned pri stanici metra, budem sa musiet zviest este doplkovou dopravou k/z nej. (Extremny pripad: 4 prestupy
Tym nekritizujem myslienku prepojenia zeleznic s metrom, ale sposob realizacie. Stale si myslim, ze zeleznicne spojenie Malacky - Blava - Trnava/Galata/D.Streda by sa mohlo viac vyuzivat pre mestsku dopravu. Stanice, ktore sa budu musiet pre nosny system aj tak neskor vybudovat (DNV-sidlisko, Lamac-sidlisko, Kramare, Pod.B. Sidlisko), by sa mali vybudovat co najskor. Ivesticne naklady a obtiaznost stavby nemozu byt take velke, ze by sa to nedalo spravit aj do roku 2006, ked sa zacne stavat zvysok systemu. A az postupne, ked budu peniaze, treba budovat zvysne podzemne casti systemu.
Vhodnejsie umiestnenie zeleznicnych zastavok po Blave a zvysenie prepravneho podielu zeleznic by bolo podla mna zaujimave aj vtedy, ak by sa k vystavbe nosneho systemu na baze kombinacie zeleznic a metra vobec nepristupilo a vybudovala by sa napr. elektrickova rychlodraha.