Reply on: intony.sk #68083:
Musím sa aj ja. Keďže aj podľa mňa by to mala byť trať budovaná najskôr, napr. by sme vďaka nej mohli obmedziť, alebo zrušiť L 50
)
Predlzit to od Racianskej, cez Tomasikovu az po tu mnou navrhovanu "Roznavsku" radialu. Vsade tam je stredovy pas na to dost siroky.
Bolo to vlastne také esíčko, od Tomášikovej išlo kúsok rovno, potom mierne doprava až k trati, doľava a povedľa nej na Račiansku. Zaujímavé na tej štúdii bolo aj to, že v stredovom páse Tomášikovej od ŽST Nové Mesto smerom na Trnavskú bola vedená električková trať 
Ale tak ... je piatok a to byva vzdy plna ta cesta smerom von.
Sommelier
Čo máš z toho, že mi podsúvaš niečo čo som nenapísal ?
Bolo to od do - konkrétne som to rozobral už s Tebou a to je už mimo témy, že si to natiahol, je tvoj problém.
O kolapse hovoríš ty - ja hovorím, že to riešenie aj vzhľadom na vyťaženie oblasti Kamenného námestia električkami nie je šťastné.
2. presne tak. Ako to vieš ?
3. prečo sem pletieš kaviareň a IAD ? Zastieraš podstatu
4. kulowe ! Hovoril som o konkrétnom výhľade - čo bude ďalej ! Pretože o tom nemá nikto najmenšej potuchy, všakže. Ale pokiaľ stavba nemá plniť (aj časom) svoj účel, s ktorým bola prezentovaná - tak je to nesprávne.
Exemplárne si to nepochopil, rozlišuj slová.