Reply on: S499.1023 #68077:
Aby náhodou nedošlo k nedorozumeniu, vetou "skôr ako nová riadiála po Trnavskej a Rožňavskej má zmysel električková trať po Tomášikovej" som nemyslel, že trať po Trnavskej nemá zmysel, ale to, že poradie stavieb by malo byť podľa mňa nasledovné1. Tomášikova
2. Trnavská
3. Rožňavská
Bolo to vlastne také esíčko, od Tomášikovej išlo kúsok rovno, potom mierne doprava až k trati, doľava a povedľa nej na Račiansku. Zaujímavé na tej štúdii bolo aj to, že v stredovom páse Tomášikovej od ŽST Nové Mesto smerom na Trnavskú bola vedená električková trať 
S499.1023
Takže len k pár bodom, nemám čas na traktáty, IGK do BA čaká ? :
1) Nikto a nikde neapísal, že sa v CMO nič nezmení. Ale nedôjde k žiadnemu kolapsu, ktorým sa tu vyhrážaš ty. Proste miesto x autobusov príde električka.
2) Nikto a nikde nepísal o nemožnosti prestupu. Možnosť prestupu bude. Písal som o nevhodnosti spojenia električkovej trate so železničným tunelom do jednej stavby.
3) Čo sa týk možnosti/nemožnosti namietať, samozrejme, že MÔŽEM namietať. Využitie Starého Mosta pre MHD pokladám za zmysluplnejšie ako pre IAD a nevidím dôvod, prečo by sa ho mala IAD vzdat v prospech nejakej obskúrnej pol kilometra dlhej kaviarne. Pokiaľ mi je známe, pešia časť má byť na Starom moste zachovaná.
4) Takže keď na ot nemáme, aby sa to postavilo komplet celé naraz, nemáme postaviť nič? To nie je o demagógii z mojej strany ani zo strany mesta. TO je o nepochopení elementrnych ekonomických zákonitostí z tvojej strany.