Reply on: KLF #68071:
Jo, ešte som zabudol. Trať po Tomášikovej v úseku Račianska by mala hlavnú funkciu v prepojení radiál - v prípade neočakávané výpadku (alebo plánovanej výluky) jednej z nich v smere do centra by ju nahradila druhá. Čo sa týka predĺženia na druhú stranu, tu by sa generovali aj cestujúci zo spomínaných stavieb. Stačí pozrieť na to, koľko ľudí pritiahne Polus. Plus sekundárna funkcia prepojenia ďalších dvoch radiál.
Sommelier
Práve. Keď niekto celoplošne zvaľuje zodpovednosť za celkový stav, je možno nevhodné kontrovať od prvého do posledného, do čo sa v doprave investovalo, avšak bolo tam jasne uvedené nič. Tak keď nič tak všetko. Dá sa to pochopiť.
Čo sa týka výhybiek, tak informácie o ich nevhodnom umiestňovaní a konštrukcií križovatiek mám od Teba. ?
A na električkovú trať do Petržalky mám svoj vycibrený imho názor, ktorý mi tak skoro nikto nezmení, pretože viem, že napikovať s ťažkou dopravou priamo do centra je u mňa ďalšie utretie údu a nestrategický krok, ktorý sa urbanisticky vypomstí.
Nehovoriac o pravdepodobnej neprepojenosti s Eurotunelom, zabratí starého mosta, následnou ťažko priechodzou stavbou západného prepojenia a riešenia len po Štúrovu (bez konkrétneho výhľadu ako ďalej).