Andy: Hej to je pravda, lenže tá išla až z Dúbravky a častokrát sa na ceste z nej zdržala aj niekoľko minút. Myslím, že 13-ka je vynikajúce riešenie problému spojenia centra mesta z Hlavnou stanicou. Hlavne nie je zdlhave. Spojenie Šafárikovho nám., resp. Nám SNP z Hlavnou stanicou je otázkou iba zhruba 10 minút.
Heeej, čo máte všetci proti 13-ke? Konečne je tu opäť stará dobrá 13-ka. Tá električka má v sebe kus histórie. Veď z Hlavnou stanicou by mali mať priame spojenie všetky mestské štvrte... Priame spojenie s ňou majú dokonca aj Zlaté piesky, Jurajov dvor a podobne. Takisto Ružinov či Rača. Dúbravka a Karlova Ves majú takisto priame spojenie s Hl. stanicou. Rovnako Petržalka. Tak prečo nie centrum mesta? Keby zaviedli linku Čuňovo - Hlavná stanica, tak by som sa Vám nečudoval, ale centrum mesta musí mať priame spojenie s Hl.St., hmm?
Iste, suhlasim. Mohla by mozno robit prejazd na 3. Ale nerobi. Oni to riesia striedacmi. Lenze zas co budes na stanici robit 40 minut, alebo kolko tam maju prestavku ? A potom zas na tu 13.
Hej, 210 a 49 to maju podobne.
Mozno by sa 13 dala riesit tak,. ze VSETKY 13 (zas netreba ich mat vela) by robili 3kari z prejazdov ! Cize sluzba "13" by nemusela existovat vobec a linka by bola zabezpecena. Opakujem - za predpokladu, ze ju nechcu mat v nejak castom intervale.
Zbytočná L 13 (duplicita s 1 + more jalových km), teda ju nikto neubde realizovať. Tým pádom L 1 musíš dať späť do pôvodnej trasy.
Tá 4 celkom rozumné za týchto predpokladov: obmedzenie prevádzky a skrátenie L 12 po KV a obnovenie L 6.
Re #66811 hoppusmark: Tá ŽST N. Mesto: 2 konečné sú už teraz (L 4), zároveň je možnosť riešiť ŽST Nové Mesto zachádzkou jednej z liniek, čo však nemení nič na tom, že ten nápad ako celok je zvrhlý.
preco by som Ovsistanov nepotesil?
ved by sa dostali v pohode 99 na najazd na most snp, rovnako ako doteraz 84kou...
zaroven by sa zlepsila situacia byvajucich na uliciach bulikova, pankuchova, poloreckeho, sustekova, mamateyova, ktorym sekli 83ku bez nahrady a nemuseli by tak zbytocne prestupovat, keby sa chceli dostat do centra (na zochovu), pricom by sa im zaroven podstatne casovo skratila cesta, keby isli tou skratkou okolo Artmedie. Mam to oskusane - raz mala 88 na moste poruchu, ale vdakabohu ma sofer rano ako jedineho pasaziera nevyhodil, ale odviezol prave tou trasou popri dialnici, cez priecestie smer na Ovsiste a bolo to teda o polovicu kratsie ako ked 88 chodi cez Hraniciarov. No a natiahnutie 99ny by uz nebolo nic strasne - ci jej trva cesta z konecnej pol hodinu alebo 35 minut, tak to je uz fakt dost jedno... navyse by od zaporozskej, kde su tiez zdravotne ambulancie nemuseli prestupovat, keby isli na antolsku...
btw keby ta tvoja 81 isla cez einsteinku, potom by mohla 88 priamo odbocit z halovej na most... co by sa dalo zrealizovat aj teraz, len keby 83 isla namiesto nej cez einsteinovu
A este jedna otazka.. preco sa 14 ked vznikala neoznacila 13, pripadne 10? Vsak ani jedna z tychto liniek uz neexistovala, takze vynechanie 10 a 13 je dost zbytocne.. inak myslim, ze 13-ka by sa mohla precislovat na 6... aj ked je pravda, ze DPB by musel dat vyrobit nove tabule a to by bolo financne velmi nakladne ? ? ?
Síce som d-13 ako vodič tiež nenávidel z celého srdca, ale čo majú povedať takí trolejbusári na t-210 alebo autobusári na a-49? Nápor na psychiku vodiča by sa dal ošetriť prejazdami medzi linkami.
nie, ale fakt je od veci ze z karlovky sa na hlavnu nedostanes...bez prestupu.. aj tak sa mi najviac paci ako je to teraz (vyluku neratajme, myslel som normalne linkovanie, pred rozkopanim obchodnej).. ale moj plan sa mi paci viac ako to co bude ?
Nie konecne a zachdzka a povedal som MOHLI, teda nemuseli ? Dalej, neviem ci si isiel niekedy cez skolsky rok na trase Odbojarov - Polus? Ano, 6 koncila skor, tak dajme 4 ZST Nove Mesto - Dubravka, pripadne Jurajov Dvor - Dubravka
Nemôžem nereagovať.. Takže: vypadok linky 1 z Vajnorskej by si zabezpečil posilnením liniek 2 a 4. Načo chceš ale posilňovať linkym ktoré jazdia po celej trase až na Zlaté piesky, keď od Polusu k Zlatým Pieskom je treba oveľa menšia kapacita? Takto znížiš kapacitu vo vyťaženom úseku a naopak, zvýšiš ju tam, kde nie je treba...
"ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4..." -ťažko, a zasa len ťažko. Týmto iba odradíš ľudí cestovať MHD.. Nemôžeš/nemal by si posielať električku jednej linky na 2 rôzne konečné...
? ?
Skor myslim ze 13-ku budu riesit Krasnany, pretoze na 13 urcite nepojdu vozidla zo 6, na 13 pojdu klbove eliny.. myslim.. tipnem, ze Jurak zas vezme nieco od Krasnan..
Niekto ano.. JA ? Aj ked to bude mozno tym, ze ja nemam rad busy, ale stale tu mame usek odkial busy na hlavnu nechodia.. mozno by ta 1 mohla jazdit z karlovky a z dlhych dielov nieco (a-bus) na Hlavnu
Maurer