Reply on: 81-71 #66795:
jak tu uz pred tebou spomynal sumu 60mld pri otvorenom metre,ktore by islo po elektrickovej petrzalskej radiale,pochybujem zeby to stalo 60 mld kedze hradene by boli iba 4 zastavky + prechod pod dunajom + 8mld ktore sa chcu pouzit na elektricku(z toho ide este nieco na rekonstrukciu Stareho mosta).Pritom ,z 3 prvych usekov kazdej trasy metra v prahe, najlacnejsi usek bol aj najdlhsi.Je to usek Florenc - Kacerov,ktory stal aj z vozovnov Kacerov v tej dobe 2,5 mld Kčs a ta faza ma 9 zastavok a meria okolo 8 -9 km.
Presnú sumu neviem, ale cca 120 mld Sk by stála celá stavba Petržalka - Ružinov (trasa
. Po Hlavnú stanicu to bude asi 60 mld Sk. Tá električka za 8 mld. Sk je oproti tomu zlomok a ani na ňu sa nevedia tie peniaze poriadne nájsť, takže akékoľvek metro v Bratislave je utópia. Navyše mám obavy, že sa aj s tých 8 mld. Sk začne ukrajovať a postavá sa to za 5 mld. Sk, čo bude už obyčajná povrchová tramvaj s úrovňovými križovaniami. ?
Andy