Reply on: 81-71 #66447:
problem nastane, ak smery krizujuce elektricku uz prilis dlho nemali zelenu (musi byt nejaky limit a na botanickej zaroven idu auta v priamom smere, takze tam maju tu cervenu aj ked elektricka nejde) a zaroven pride elektricka - co potom? su dve moznosti - prva - budu mat stale tu cervenu a elektricka sa bude preferovat a zelenu dostanu az po prejdeni elektricky(elektriciek) - druha moznost - elektricka dostane cervenu a auta sa pustia. Prva moznost je ozajstna preferencia, ale ma problem - tie auta uz naozaj dlho stali na tej cervenej a tak po prejdeni elektrickiek nemoze stacit normalne dlhy signal aby mohli prejst, mal by byt trochu dlhsi, ale aby vedela krizovatka ze ma byt dlhsi, tak si musi pamatat kedy a kolko mali naposledy zelenu - a tu je otazka ci to dokazu dane technicke zariadenia (maju pamat?) a ci to tak niekto vie naprogramovat - co nie je tak jednoduche...
Nightlight
Čo sa týka tej PRESNOSTI spojov, skúsim ti to vysvetliť inak:
Na zastávke BIELY KRÍŽ zastavujú linky električiek, začínajúce v Rači a na ŽST Vinohrady. Z "Vinohradov" je to jedna zastávka, takže voz nemá kde poblúdiť, ani sa zdržať. Jediný semafor, ktorý má po ceste je po úprave celkovo na 95% nezdžuje, prepína okamžite.
Spoje z Rače majú zastávok viac, ale meškanie na trase KOMISÁRKY-ŽST VINOHRADY je maximálne 1-2 minúty, ale bežne sme tam úplne presne. A toto bolo vždy, cez školský rok, cez prázdniny, ráno o piatej, o siedmej, cez obed, o jedenástej večer ... proste kedykoľvek. A toto ti potvrdí ktorýkoľvek vodič, ktorý tam jazdí. Takže prestaň tliachať hovadiny.