Reply on: Valec #66338:
Ono aj tak nezostava velky priestor ma manevrovanie medzi tymi cislami, ktore este nie pouzite. Idealnu prilezitost na precislovanie liniek vidim pri nastupe normalnej BID - ciselny rad 200 by sa aspon uvolnil pre nieco ine...dankosmile: Ak by som mal brat tvoj argument vazne, tak potom by si trolejbusy nepouzival ani dnes, kedze v roku 2000 boli tiez kompletne precislovane... Alebo jedine, o co ide, je ta dvojka na zaciatku?
81-71
Hm, no dobre, tak dajme tomu, ze otvoria trasu D, bude pomenovana ako D alebo ako daka zmeska toho, co ta trasa realne nahradi? Dakym ciselnym radom?
Re #66294 S499.1023:
Odkedy vlkov nezaujima trakcia? Samozrejme ze zaujíma!
Re #66295 S499.1023:
Nemuselo, nech sa paci, nech sa spravi iny system, tomu sa nebranim, ale nech sa nerobia v rámci jedneho systemu nesystemovevýnimky!
Re #66297 S499.1023:
A prečo by som nemal do toho motat elektricku a metro?Necham sa poucit ak budes taky dobry. K tomu cislovaniu, napriklad take metro byva odlisene a neklamem!
Re #66298 S499.1023:
Ked nechapem takejto veci nech sa paci, som rad ze rozumiem podstatnejsim veciam, MHD je iba moj konicek, profesne sa zaoberam uplne inou vecou, ak si ty odbornik v danej oblasti necham sa poucit, len mi potom napriklad vysvetli, preco pri zavadzani podaktorych novych liniek sa pouziva isty system a v tomto pripade by sa nemal...
Re #66302 SZKV:
Re #66303 SZKV:
Re #66304 SZKV:
Vela statstia pri vysvetlovani laminátke...
Re #66307 S499.1023:
A to delenie na radu 2xx a autobusovu radu....to je potom co?
Re #66320 LUK:
Take dačo funguje, bud ma linka este pridavny symbol, pokial niekde zachadza a druha vec, podaktore linky maju este aj poznamky "cez Petržalku", "Zátišie", takze aj toto existuje.