Nic proti precislovaniu t-busov, ale snad to nenapadne niekoho robit plosne naraz. Nech sa to robi postupne pri nejakej (ne)opodstatnenej zmene trasy, ako ked sa zavadzalo oblastne cislovanie (ktore casom uplne stratilo svoj zmysel) do roku 1999.

)
81-71
Hm, no dobre, tak dajme tomu, ze otvoria trasu D, bude pomenovana ako D alebo ako daka zmeska toho, co ta trasa realne nahradi? Dakym ciselnym radom?
Re #66294 S499.1023:
Odkedy vlkov nezaujima trakcia? Samozrejme ze zaujíma!
Re #66295 S499.1023:
Nemuselo, nech sa paci, nech sa spravi iny system, tomu sa nebranim, ale nech sa nerobia v rámci jedneho systemu nesystemovevýnimky!
Re #66297 S499.1023:
A prečo by som nemal do toho motat elektricku a metro?Necham sa poucit ak budes taky dobry. K tomu cislovaniu, napriklad take metro byva odlisene a neklamem!
Re #66298 S499.1023:
Ked nechapem takejto veci nech sa paci, som rad ze rozumiem podstatnejsim veciam, MHD je iba moj konicek, profesne sa zaoberam uplne inou vecou, ak si ty odbornik v danej oblasti necham sa poucit, len mi potom napriklad vysvetli, preco pri zavadzani podaktorych novych liniek sa pouziva isty system a v tomto pripade by sa nemal...
Re #66302 SZKV:
Re #66303 SZKV:
Re #66304 SZKV:
Vela statstia pri vysvetlovani laminátke...
Re #66307 S499.1023:
A to delenie na radu 2xx a autobusovu radu....to je potom co?
Re #66320 LUK:
Take dačo funguje, bud ma linka este pridavny symbol, pokial niekde zachadza a druha vec, podaktore linky maju este aj poznamky "cez Petržalku", "Zátišie", takze aj toto existuje.