Reply on: SZKV #65991:
No jasné - dokolečka dokola a v podstate o ničom inom nehovoríš - ťahať to Prahou okruhom.
Imho bol som v Amsterdame - cestný okruh + polokruh - doprava plynulá, železničný okruh a okruh metra (tesne pred dokončením posledných dvoch staníc (na stavbe gastarbeitovali temer výlučne Slováci ! ☺). Centrum prešpikované električkami skrz na skrz. Po dokončení tých dvoch zastávok majú pokoj a kľud.
Parkovné v centre 3,75 koruny na hodinu, poschodové garáže pre biky, jazdé pruhy pre ne prakticky na každej ulici.
Ja som hovoril nie o nevhodnosti dialnice - ale o zastavovaní na nej a pod ňou - problém, nevhodnosť a neriešiteľnosť.
Re #65990 hoppusmark: na einsteinovej už nie sú... A točili sme výlučne o diaľnici. ?
Sommelier
A čo bude BA električka ? Keď sa to postaví, tak sa budú snažiť do nej narvať všetko čo má v Petržalke MHD sklony.
Expres autobusy ? A to by stáli v tých kolónach po ránu ? Tak na to by si ľudia nezvykli.
Nepozeráš veľmi dopredu. Čo teraz, čo ale potom ? uvažujem na živelnou výstavbou 20 poschodových administratívnych panelákov na juhu Prahy (Pankrác - Bud - Kač) a jedinej metro linky - a prakticky jedinej formy dopravy do tejto časti - zraniteľné, neflexibilné, prehustené. Čo tam bude za pár rokov ? Automobiloví úradníci, ktorí tam budú cestovať autom, lebo spojenie je len jedno - a pre nich nevyhovujúce ?
Čo tak uzavrieť okruh céčka ? (dajme tomu Letňany - Kačerov) - asi blbosť, ale natoľko Prahu a jej osídlenie ešte nepoznám. ?
To je síce pekné - presne si tú trasu popísal a poznáš ju. Ale je to nenapojené na ostatné formy dopravy - je to diaľnica - a v celej dĺžke sa taká linka neuživí - to vieš, že som uvažoval o linke po diaľnici - lenže zjazdy a výjazdy z diaľnice sú neskutočná časová strata - a v strede diaľnice to zastavovať asi nebude, že jo ?! Takže to je len čiastočná rezerva.
Bratislava je bohaté mesto, ale každý si doň beztrestne a s úsmevom utiera zvyšky svojich výkalov, takže to vyzerá ako to vyzerá a pomaly si navykáme.
?