Reply on: Sommelier #65720:
mimourovnove krizovanie by vsak z dopravneho hladiska bolo velmi vhodne hoc aj na takom kratkom kusku ako je trnavske myto... a ked ich tak nenavidis, skus mi opisat situaciu ako by to asi vyzeralo na krizovatke prievozska-bajkalska keby to nebolo spravene mimourovnove...PS: napriklad zo slovnaftu do devinskej to budem mat vzdy najblizsie cez centrum a radiala veduca cez centrum obsluzi okrem spojenia zo slovnaftu do devinskej aj prepravny prud do centra (a tam mam relativne rozumny prestup na ine radialy) na rozdiel od cestovania obchadzkou cez biskupice, trnavku, zlate piesky, racu, karpaty, ... (proste prehnany priklad okruznej trasy) a zrejme to po radiale bude aj rychlejsie (pokial bude spravena bazkolizne mimourovnovo

neake tie okruzne trasy jednoznacne treba, ale hlavne ako doplnok a alternativu pre pripad vyluk v kolajovej doprave, a nie ako to tu prezentujes ty ako hlavny ciel rozvoja dopravy...
S499.1023
A prečo by mala ísť preferovaná povrchová doprava pod zem? Z prostého dôvodu - nakresli si, koľko priestoru zaberiú rozplety električkovej trate, a koľko by zabrali rozplety cesty...