Reply on: S499.1023 #65703:
asi som to prehnal, že ?Fajn, zhrniem to, a položím si otázku.
Keď postavíme prvý podzemný vjazd, budeme musieť postaviť minimálne ďalší. Ale vzhľadom na BA pomery (vetvenie) ich bude musieť byť viac - minimálne 4.
Tak a kde sú tie miesta, kde by sa to malo konať ? Nehovorím že sa nenájdu.
Nový most, Záhradnícka (Trnavská mýto) (Jurajov Dvor), smer Hlst, čo smerom na Tunel neviem, Šafárikovo námestie

Platí pravda odveká - centrum MHD spomaľuje.
Sommelier
Dobre. Riešenia som predostrel za zlomok peňazí, ktoré budú treba na výstavbu tunela.
Ale o inom:
Otázka je k čomu by to pomohlo ? K prejazdnosti križovatkou ?
Aby sa na Miletičovej urobili ďalšie dva pruhy miesto trate ?
A aby sme konečne civilizovane začali cestovať pod zemou ? Mnoho miest si pomaly a iste kôli podzemkám na úkor povrchových tratí búcha hlavu o stenu (a naopak to platí tiež) a mnoho miest takéto metroriešenie ani nenapadne - stavajme to tam, kde je to navyhnutné.
Prečo by mala ísť preferovaná hromadná doprava pod zem ? Prečo sa nezakope cesta ? Od Slovanetu po Trnavské ? ?