Predvcerom bola 3707 na 76/?
Vcera bola 6631 na 208/8, 6630 na 208/? (tomu vodicovi 6631 by som v zivote nedal do ruk volant :))
A 6627 bola vcera na cvicnej jazde
KLF: Ja som uplne normalny.. Vcera som siel DLHOU 208kou a bola taka plna, ze uz by tam voslo len 5-10 ludi.. Skus sa previezt okolo 15-16 hod. 208kou cez centrum.. Vtedy mozes len zavidiet tym co su v 207... Ja som sa do 208 minule ani nedostal.
Vcera bola 6631 na 208/8, 6630 na 208/? (tomu vodicovi 6631 by som v zivote nedal do ruk volant :))
A 6627 bola vcera na cvicnej jazde

KLF: Ja som uplne normalny.. Vcera som siel DLHOU 208kou a bola taka plna, ze uz by tam voslo len 5-10 ludi.. Skus sa previezt okolo 15-16 hod. 208kou cez centrum.. Vtedy mozes len zavidiet tym co su v 207... Ja som sa do 208 minule ani nedostal.
Turbo
Historicke vozy:
K2:
mame dve, jednu ozajstnu historicku c. 317, druha, 7053, este premava. Ale rata sa s nou do zbierky historickych vozidiel. Je to jedina premavajuca elektricka ktora ma este kozenku na mezdiokennych stlpikoch v interieri. Takisto me este povodny kaciovy linkovy stykac, ktory je vyraznejsi pocut oproti novsim, aj keby mal voz odber 18 Amperov.
T3:
Oficialne je historicka iba jedna, je z prvej serie z roku 1964, c. 7509. Voz je pojazdny, naposledy ho vytiahol Peter P. pri oslavach 105 rokov z haly vo vozovni Krasnany. Voz ma podvozky so starymi domcami lozisk, ale ma tlmice. Nieje ale problem ich odmontovat a nahradit tycami. Potom bude podvozok v povodnom stave. Vyzbroj je plne funkcna, interier je takmer cely, voz je v povodnom stave. Aby sa ale mohol prezentovat, je nutne vykonat generalnu opravu, lebo posobi schatralo. Ale urcite raz pojde do UD na generalku (ale teraz uvazovat o historickej T3 je este skoro, mozno za 10 rokov).
Druhy voz je pracovny vagon c. 8435 z druhej serie. Ma povodne beztlmicove podozky ale upravenu vyzbroj. Pouziva sa vylucne na tlacenie pluhu a na nic ine, tak ma moznost prepinania trakcnych motorov do serie (pluhovanie) alebo serioparalelne (povodne zapojenie T3). Interier je povodny a madla na drzanie su este v povodnom (!!!) kremovom laku.
Tretia "historicka" T3 je oficialne vyradeny voz c. 7607. Je natrety cely na sedo aby ho nahodou nikto nevytiahol do premavky. Jazdi bez cisla a sluzi na posun v UD. Je to posledna povodna T3M s vyzbrojou TV1. Voz je ale T3 z prvych serii, lebo ma tak isto ako predchadzauce dva vozy hrubu merziokennu horizontalnu priecku. Vyzbroj TV1 bola zabudovana v roku 1981. Voz je schatraly, ale plne pojazdny. Ak sa najdu penize a vola, tak raz moze byt historickou elektrickou typu T3M. Mohli by ho dat do stavu, v akom bol po GO v roku 1981, lebo ostatnych 11 uz niet. TV1 sice este v par vozoch mame, ale ta je zabudovana uz inak a ma aj iny zvuk.
este by som chcel spomenut nasu historicku T2 c. 215.
Je to najstarsia zahcovana seriova T2 na uzemi byvaleho CSSR, starsiu T2 ma iba Praha - prototyp 6002. 215 bola vyrobena bola v roku 1959. Voz je momentalne v UD na GO. Bol som ho predvcerom pozriet a ked vyjde, tak bude minimalne taky dobry, ako 6002 (momochodom, 6002 premavala takmer 20 rokov v Bratislave, v Prahe vozy T2 vobec nekupovali, jedine ktore tam jazdily boli prototypy). Historicka T2 c. 215 ma povodnu vyzbroj, povodne podvozky a povodny interier. Kedze som sa dopocul ze nahradnych dielov mame este dost, tak sa vzdialene uvazuje o odkupeni Kosickej T2, ktora je schatrala, bez byzbroje a interieu. V Bratislave by do nej zabudovala vyzbroj, intereir by sa spravil a podovzky by dostala z T3 c. 8435, ktore su este beztlmicove, cize by sa voz hojdal presne ako povodne T2.
fotky prevadzkovych aj historickych vozidiel najdes v galerii.
k dvojosdakom ne teraz vyjadrovat nebudem, lebo uz je to aj tak dost dlhy prispevok.