Reply on: fobust #62162:
hnedá je určite širokorozchodná, ostatné by mali byť BA klasika, eštetá po Trnavskej by mohla byt siroka s napojenim na tunel do centra na Trnavskom myte.Okrem toho, na planovani nie je nič zlé - pretože ak by v petržalke nebol koridor - nebola by električka, keby na DD neboli silnejsie stlpy, dnes by tam ziadne trolejbusy nesli a ak ano tak s trojnasobkom investicii.
O cestnych stavbach - vsetkych 5 mostov bolo naplanovanych pred rokom 1963.
Takze co je na tom zle ?
Sommelier
Ja viem, že by z Karosy žiaden np voz pravdepodobne nevysiel, ale 900 rada svedčí o neobyčajnosti pôvodného projektu.
Čo sa koncepcií týka, na pneumatikách sa technicky nedá veľa inovovať, design, pohonné jednotky, elektronika - to sú podla môjho nazoru oblasti, kde je to perspektívne sledovať.
Základné konštrukcie vozidiel sú prakticky nemenné.
Čo sa Karosy týka, rozdiel medzi 700 a 900 je co sa dielov týka markantný, napriek tomu, že vychádzajú z tej istej koncepcie, sú to prakticky úplne rozdielne vozidlá čo sa použitých komponentov týka. Od svietidiel, dvere, okná, plechy, motory, madlá,...
Takže prakticky sa z náhradných dielcov zo 700 vela do 900 použiť nedá.