Reply on: to je jedno #61949:
nie je úžasnejšieho spoja ako 67 - Vinohradnicka - Vozovna Jurajov dvor. Na trnavke sa jedna o zastavku Bulharska - priamo oproti Kulturaku.

A jej zadne celo je samo o sebe omyl prirody, tomu ani 10 faceliftov nepomoze, kedze je to dan za strojovnu, schovanu pod tym obrovskym deklom. Holt, v 80tych rokoch to este inak nevedeli, len sa divim preco uz 20 rokov preslapuju na jednom mieste pri tejto nevydarenej strojovnovej koncepcii 
Tie Sanosy mali tie kryty svetiel z 50-60tych rokov, vtedy sa take vyrabali, a vtedy bolo moderne ich tak umiestnovat
Ich karoseria je uz z prelomu 60-tych-70tych rokov, ked hranate tvary uz zacali razit modu
A ked si vsimnes, dnesne moderne vozidla sa svojimi oblymi tvarmi napadne podobaju vozidlam zo 60-tych rokov, coho malym dokazom je aj posledny facelift zadnych svetiel na Agore, stylizovany prave do 60-tych rokov
A ked si pozries napr. taky Solaris, doplnis si panoramaticke skla na prechode do strechy, a osadis celo komponentami zo 60-tych rokov, hadaj co ti vyjde - Karosa SM 11


Darro
Andy: No povedz stare Sanosy boli porfektne... skor by som povedal ze niecim aj predbehli dobu... tak ako Mazda 323F. ? ? ?