Reply on: Sommelier #61093:
nejde len o samotný prestup, ale aj o to, že linky SAD prejdú trasu centrum-periféria vo väčšine prípadov oveľa rýchlejšie ako linky MHD. A celkom iste to pre neho bude znamenať ešte aj vyššie cestovné, ako má teraz! Za o dosť nižší komfort vyššie cestovné? To radšej vyvalí ešte viac, ale povezie sa pohodlne a rýchlo vo vlastnom IGK. Že má problém zaparkovať zisí až keď to IGK bude mať. A keď ho už bude mať, tak s ním bude jazdiť aj napriek tomu, že nemá kde zaparkovať. Takže opatrne s takými úvahami.
Sommelier
Čo robia ludia vystupujuci na Prievozskej - pracujú v Dopleri ?
Na Patrónke - v J and T ? Na Novej Dobe - všetci v Poluse ? Na Bajkalskej všetci v ŠH Pasienky či stánku PNS ?
Prestupujú na MHD, že ?
Rozumiem tomu čo chceš povedať. Na druhú stranu patríš medzi skupinku idealistov postavte a potom sa v tom budeme voziť. Kulové ! Jeden, jediný projekt, ktorý by bol robený takýmto spôsobom. Kde ?!?
Potom si viem aj ja predstaviť všetko. Predtsaviť si vážne môžeš čokoľvek.
Máš predstavu, kde sa tie peniaze narodia ? Nachýbal si na matike ? V 250 miliardovom štátnom rozpočte chceš nájsť každý rok aspoň 5 a vo VÚC ďalších 5, aby si to ako tak spustil v roku 2015 ?
A priemerný obyvateľ BA s prístupom MHD ňou môže jazdiť ? Sťažuje sa, že je pomalá ? Tak o čo sa jedná ? O vacsinou 5 minútový rozdiel ?
Never tomu, že IGK narastie, dobre, že to tu niektorí neberiete tak vážne, že by som to mohol zobrat ja ako šírenie poplašnej správy. Kto na to má, chodí do BA autom. Kto nie SAD a bude aj naďalej, pokial na to nebude mať. Takže fóbia z tisícov nových SC, PN, TT, DS či MA rozhodne nie je na mieste.
Šamorín pri Letisku ? - si sa sekol, že ?
SAD Bratislava vypravuje 42 prímestských liniek