heee - no keby si tak mal pravdu, tak by som bol rad
Ved keby som jazdil autom, tak ma vonkoncom ziadna MHD netrapi absolute (no trochu podpichnem, len co by mi zavadzala :-D) - by som na nu dlabal a basta. Ale som ju nuteny pouzivat.
no dneska som ix nestudoval :))) dobiehal som totiz na tu 37-icku...
ale kedze takto jazdievam kazdy vikend na obed k nasim, tak som si to checkoval niekolko krat :))))
Votrelec #6021: Nechcem byt rypavy, ale pocul si uz o mimourovnovych krizovatkach? Napriklad (takmer) kazdy vyjazd z dialnice je tak spraveny. Dufam, ze vies, co je dialnica. ;> Mozno na Racku by to bolo trosku problemove, ale urcite sa to da zvladnut. Stoji to sice dost penazi, ale menej, nez metro.
Napojenie na region: Vlaky jazdia. Sice nie moc casto, ale ked cast penazi, co sa usetria, prelejeme do ZS, budu nam aj nohy bozkavat :-)))))
Metro sice moze ist nad zem, ale pokial sa nemylim, musi ist mimourovnovo ci v tuneli - ziadne vedla cesty.
Bon-cu #6025: Myslim, ze skor "zrusi sa elina, vykope diera a potom dojdu Sk" Od otca, architekta, mam informaciu, ze aby sa steny nezrutili, musia byt budto pod ulhom 45 stupnov a viac od zvislice alebo sa musi nakupit dost drahe pazenie, co ich bude drzat... ale tu cenu som zabudol, sorry.
Nemá zvás niekto parametre na Novoplan z Lučenca.Lebo na ich stránke sú len fotky ale žiadne rozmery, výkon, atď.
A k tomu elina verzus metro.V budapesti je metro a aj podzemná dráha a aj eliny.Ja som to nevidel len som otom počul.Podzemka je na úrovni -2 metro hlbšie. Nešlo by to takto vyriešiť aj keď ževraj keď prejde podzemka, tak vám šálky padajú zo stola :-))) :-)))
Andrej (odpoviem za teba, ak mozem ...mozem)TBC - MHD? Co? Ti sije, sak mam krasne nove auticko, a otecko mi volal, ze aj helikopotvora uz bude coskoro
si - ja mom taky dojem ze by sa zacalo stavt- teda znicili by sa trate, vykopalo a zakopalo by sa metro a v tom by dosli € ...a mozno by uz nikdy nedosli...spravili by sa trojprudovky Nu, neviem ci to naozaj nemaju za lubom...:-D
Jojoj...ta 7304 je fakt krasna...;-) Potom bude jazdit samostatne, abo ju zapoja do dvojice? Bolo bi zaujimave T3Mod+T3S
deko...jasne ze si to pamatam...ale most SNP za centrum nepovazujem A pokial by auta v centre vobec neboli, kone by sa zrazali iba ak tak medzi sebou...;-)
Pozi: este vzdy to nebude financne porovnatelne s metrom, lebo to metro naozaj planuju tak, ze zrusia elektricku, pod jej tratou vyhlbia jamu, postavia metro, zahrabu a postavia nazad elektricku. Okrem toho, na radialach mimo centra nemusis ist pod zem aby si dosiahol bezkolizny rychly system a taky zmiesany system sa da napriklad robit aj tak, ze mam elektrickove trate v centre aj na povrchu aj v podzemi, pred vstupom trate do centra je vyhybka a vjazd do podzemia a mam urcite mnozstvo liniek ktore sa mi motaju po centre pomaly a dalsiu cast liniek ktore centrum preletia rychlo cez podzemie. Na radialach rychlodraznost povazujem za samozrejmost a treba k tomu este priratat neaku doplnkovu dopravu ako sa tu uz spominalo :-)) Neviem preco ale mam inac z Teba a aj z Andy008ho dojem ako keby boli na vyplatnej listine Ing. Kovalcika :-))
Tu uz ani nejde o problem metro ci elektricka, ale o celkovej koncepcii hromadnej dopravy v Blave.
Myslim, ze potrebujeme nosny a doplnkovy system dopravy. Niektori hladaju kompromis #5995), co ale nie je spravna cesta. To proste fungovat nemoze, aby elektricka na jednej trati splnala obe funkcie. Je to nesystemove riesenie, ktoreho jedina vyhoda je cena a vyuzitie dnesnych trati, ide len o doplnenie dnesnych elektrickovych trati s malo zmenami. Nic to neriesi.
Musime si uvedomit, ze ak chceme nieco vyriesit, tak to bez penazi nepojde. A bude nato treba vela penazi, ktore musime najst.
Celkom sa mi pozdava koncepcia schnellbahn, potom ale uplne zrusme dnesne elektricky a prerobme ich totalne na nieco rychle, co nebude ani raz krizovat cestu (napr. v ako karlovke medzi kazdou zastavkou) a v meste by to muselo ist nutne pod zem. To uz ale financne bude asi porovnatelne s metrom, takze neviem... Doplnkove by boli busy, trolejbusy a popripadne napr. v meste dnesne elektricky (suchtave pomale, tak ako ich pozname :- v meste by to nevadilo), ktore by neboli s shnellbahnom kompatibilne, resp. mali by nezavisle trate, kedze kazda ma ine naroky na pocet zastavok, kvalitu trate a rychlost.
Este sa spytam laicky: Preco sa system VAL zavrhol a preco je to samozrejme?
jaaj jaj.
Chlapi, ale dve veci si uuplne odporujuu:
bud budu mat eliny prednost, alebo budu stat na kazdej krizovatke
zapojte mozog a spravte si v hlave simulaciu ako to bude vyzerat napr. na Racku a na Trnavskom myte v roku 2020
1, eliny maju prednost: kedze uz je vybudovany noasny system na baze eliin a eliny maju vsade prednost, a idu tak v 1 min. intervaloch, na Racku sa vytvaraa automobil. kiometrovaa zapcha vo vsetkych smeroch. Skuste tadial ist teraz v spicke
2, eliny nemaju prednost: kedze ide ich vela za sebou, a musia staat na kezdej krizovatke pre zmenu sa vytvaraju "elektrickove zapchy"
Takze tak
A sa vsetci ohanate, ze elina moze ist pod zem a metro nemoze ist nad zem! To je daaka blbost, ved sa planuje metro vyviest do regioonu na tratiach ZSR. Vidite dalsiu nevyhodu elektriciek a to nemoznost napojit sa na regioon a napriklad aj do Viedne!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej (Anndy008)
heee - no keby si tak mal pravdu, tak by som bol rad
Ved keby som jazdil autom, tak ma vonkoncom ziadna MHD netrapi absolute (no trochu podpichnem, len co by mi zavadzala :-D) - by som na nu dlabal a basta. Ale som ju nuteny pouzivat.