Dnes som sa vybral kupit si elektricenku na ZST Vinohrady , kde az na okienku bolo rukou a perom napisane na starom zozltnutom kuse papiera nieco v totmto zneni: Karty neberieme Porucha pocitacu Pouzite predajne v meste. Kedze som mal v penazenke len cca 170 Sk tak som sa zvrtol a otocil domov. Odhliadnuc ,ze tento oznam bol az na okienku a nie na dverach a este ako naskrabany. Nevidel som tam ziadne slovicka Dakujeme, Osparavedlnenie, alebo Prosime. Zda sa, ze skolenia o slusnosti k zakaznikom DPB nehovoria nic. Tymto chcem podakovat DPB ,ze mi dnes takto usetril 600 Sk ktore vyzuijem na nakup autokozmetiky ci doplnkov pre svoje nove auto ,ktore mi dodaju v najblizsom case. Zaroven chcem podakovat revizorom za ich dnesnu neskutocnu slusnost, ze pri kontrole buzerovali ludi aby si vytahovali z dokladovnikov a penazeniek cipove karty , hoci vidieli ich prislusnost. Bolo ich tam az 5 na jeden vozen. Este raz dakujem a gratulujem, ze ste prisli o dalsieho zakaznika v duchu hesla : Cestujucich sa je treba zbavit ? ? ? ☠ ?
Sarko
Re #59213 81-71: Bolo by dobré zistiť, na akom princípe funguje oných 7 nereálne jazdiacich liniek.
Re #59228 81-71: Hm, takže ďalší likvidátor elektrickej trakcie...
Ako sa dostanú húfy ľudí zo zmien v USS do destinácií mimo Žel. st.? Na Nám. osloboditeľov príde 10 súprav a desatina sa potlačí do spoja na Nad jazerom, desatina na Št. TU a zvyšok pôjde peši? Nemalá časť má vystúpiť už na Moldavskej a urobiť si kilometrovú prechádzku na zastávky pre smer Št. Lokomotívy a Nad jazero? Ako sa dostanú obyvatielia Terasy (najľudnatejšia MČ) z Južnej časti centra domov? Urobia si 2,5 km prechádzku Hlavnou ul. na Nám. MMM? A tých pravdepodobne nezodpovedaných otázok by sa našlo ešte veľmi veľa...
Re #59226 Papyr: Ako radikalista by som s tými štyroma linkami súhlasil, optimálne by to bolo pravdepodobne s 5 mestskými linkami. O železiarenských sa nemá zmysel vôbec baviť, je to jednoznačný odvoz zo všetkých električkových konečných. Ešte v 90-tych rokoch chodili spoje R-liniek také preplnené, že mnohí si privstávali a na tie konečné cestovali, aby sa do električky vôbec dostali. Dnes už mnohí cestujú systémom - mám auto, vezmem po ceste dohodnutých ďalších troch, ktorí mi výrazne vykryjú náklady.