Reply on: Udiak #58736:
kvoli takym "kvaziodbonikom" sa bude uz tak zmrseny variant este zmrsovat, lebo posranci maju tendenciu si najist vzdy afinitu k takym odborne nazyvanym "kurwitkam" projektov....keby si bol v obraze, tak tunak tak nejako sa publikom zhodlo, ze v petrzalke jasne ze povrchovy variant, ale jednoznacne s mimourovnovym krizovanim a to aj v oblasti bosakova a podla moznosti uz hned ratat so zakopanim elektricky na safku do zeme na styl viedenskeho elektrickoveho tunela. inak to nema moc zmysel, a este to dalej henta zmrsovat bagatelizovanim mimourovneho krizenia _je_ chore ...
Re #58740 tomas1: ono U2 je byvala podzemna elektricka, to je jedna z mala veci co sa viedni pri planovani metra nepodarila. U2 teraz beha skratka v elektrickovom tunely, a nie je ta trat na to nejako extra vhodna. preto tam neboli napriklad az do nedavna ani klasicke dlhe supravy, dalej to metro tam ide ukrutne pomaly. a v jednej zakrute mega pomaly. skratka U2 je celkovo zmrsena ... a do znacnej miery aj nepotrebna. co pekne ukazalo ked bola asi pol roka mimo provoz a krasne ju nahradili posilnene linky 1 a 2 elektriciek, ktore idu plus minus nad nou

tomas1
_______________
Re #58675 slovanista21: "Stavieb je vela a neraz na ukor obyvatelov...Vid rozsirenie Auparku..."
Uveď príklady na zbytočné stavby ktoré MESTO postavilo. Ja by som ti vedel dať príklad na zbytočné stavby, ktoré mesto ide kúpiť... Ale v porovnaní s vyhadzovaním peňazí na neopodstatnenú zmenu rozchodu je kúpa toho divadla nič. ?
A ešte uveď dôvod prečo by malo mesto zastaviť rozširovanie Auparku. Myslíš, že HB Reavis namiesto toho investuje do zmeny rozchodu?
Sorrry, ale v tvojich konštrukciách mi chýba logika. ?
_______________
Re #58700 SZKV: Alebo vo Viedni na U2 na ringu sú postranné nástupištia - to kvoli tomu, že je tam metro zakopané plytko pod cestou.