Diskutujeme o ludskom faktore, ten ale zapricinuje aj pohoda vodica za volantom a hlavne tech. stav vozidiel. S akymi vozidlami premavaju / voz. park DPB je katastrofalny. /netraba vysvetlovat. DPB dava male karosy prerabat na plyn a hoci by stacilo priplatit par tisic Sk na montaz automatickej prevodovky dava sa mechanicka. Stlacit spojku pocas sluzby 1500 krat a niekedy aj viac vie o com to je. Stare Ikarusy + Karosy s mech. prevodovkov by v tomto meste uz davno nemali byt, kde to je este v EU. Zliner Zlin ponuka pri GO na plyn klimu za asi 35000 Sk ale vedeniu DPB za to javi ako luxus - ake by to bolo fajn v lete, ked je v kabine 60 stupnova teplota. Zly techniky stav vozidiel, chybajuce hyg. zariadenia na konecnych, neustale sa vyhrazanie veducich pracovnikov, ze kazdy omyl vodica je hrube porusenie prac. disciplyny s naslednym prerusenim prac, pomeru a v podstate, ze za vsetko je v DPB vinny vodic sa podpisuje na psychyke vodicov ktori potom pod tymto tlakom nie su schopni vykonavat pracu vodica 100% a nastavaju zlihania oznacene ako ludsky faktor. Pokial kompetentni tohto mesta nedaju na zlepsenie MHD minimalne JEDNU miliardu SK, vsetko bude len a len latnie ktore nic neriesi.

hroch
Re: #57756 Kami a ktokolvek, kto nie je zavrety v kancli