Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hroch #57760:
"a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie. "

A pre nás kancelárske krysy aj bez nutnosti sedieť aj v dopravnom prostriedku po presedenej pracovnej dobe v kancelárii ?
Reply on: elll #57758:
a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie.

Re: #57756 Kami a ktokolvek, kto nie je zavrety v kancli 🙂 : ake dodavky to vlastne nasadili na tie dolmusaky?
Diskutujeme o ludskom faktore, ten ale zapricinuje aj pohoda vodica za volantom a hlavne tech. stav vozidiel. S akymi vozidlami premavaju / voz. park DPB je katastrofalny. /netraba vysvetlovat. DPB dava male karosy prerabat na plyn a hoci by stacilo priplatit par tisic Sk na montaz automatickej prevodovky dava sa mechanicka. Stlacit spojku pocas sluzby 1500 krat a niekedy aj viac vie o com to je. Stare Ikarusy + Karosy s mech. prevodovkov by v tomto meste uz davno nemali byt, kde to je este v EU. Zliner Zlin ponuka pri GO na plyn klimu za asi 35000 Sk ale vedeniu DPB za to javi ako luxus - ake by to bolo fajn v lete, ked je v kabine 60 stupnova teplota. Zly techniky stav vozidiel, chybajuce hyg. zariadenia na konecnych, neustale sa vyhrazanie veducich pracovnikov, ze kazdy omyl vodica je hrube porusenie prac. disciplyny s naslednym prerusenim prac, pomeru a v podstate, ze za vsetko je v DPB vinny vodic sa podpisuje na psychyke vodicov ktori potom pod tymto tlakom nie su schopni vykonavat pracu vodica 100% a nastavaju zlihania oznacene ako ludsky faktor. Pokial kompetentni tohto mesta nedaju na zlepsenie MHD minimalne JEDNU miliardu SK, vsetko bude len a len latnie ktore nic neriesi. ❓
Reply on: Kami #57756:
Ak nevieš rátať tak sa vráť do školy, alebo sa poriadne pozri na tie marsrutky, určite niesu 8-miestne.
A keď už ide o to tak ja som velmi rada takejto novej dopravy, už mám po krk Bratislavskú MHD. Prerátala som si cestovné v marsrutkach a porovnala s električenkou a bude ma to stáť rovnako! A to budem cestovať v peknom, čistom, pohodlnom bez smradu a tlačenice. Tak nemusím dlho rozmýšlať.
Reply on: Martin Fundárek #57738:
No hlavne ,ze uz bola na Nobelovej vylepena na zastavkach info o predlzeni do vozovne Krasnany.

Trasa Nobelova -Vozovna Krasnany trva 2 min. no skor sa asi ohradili vodici ,ktory uz teraz chodia na Nobelovu z meskanim 2-10 min. aj mimo spicky. Okrem 2+2 prestavky kde maju nahradu 51/3 sa tocia s 5 min.pauzami medzi kolami.
Tak a uz nam premavaju marsrutky. Su uplne klasicke 8-miestne a stoja (marne) na zastavkach. Klasika.
V Dúbravke narazili do seba električky, nikto sa nezranil
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2591672
Reply on: tomas1 #57753:
Uvidíme čo budú robiť z ikarusmi v budúcnosti.
Reply on: tomas1 #57751:
Pardon 300 plynofikovaných autobusov, teda sa tam nerátajú len Karosy. Ale zrejme to budú väčšinou len prestavby. ? ☠
Reply on: Andy #57748:
A čo by to bolo technická chyba? Iste že je to "ľudský faktor". Aj keď za infarkt ho asi nezavrú, ale je to tiež "ľudský faktor"..
#57725 Valec: "ale nie je to predsa len Ikarus?"
- Ale prečo sa to teda nevolá Ikarus? V moskve by malo byť 367ks Ik435 a 30ks Московит-6222 z rokom výroby 2002 - 2004 (!).

Re #57728 SZKV: Tfuj, ten Moskovit má fakt hnusné sedadlá prihliadnuc na rok výroby ?.
_____________________
#57723 SZKV: "Ale kolik Karos už je plynofikovaných jsem v Bratislavě nikdy moc nesledoval"
- V súčastnosti 120ks, podľa plánu by ich malo byť 300... ?
Reply on: Andy #57748:
ani to podla mna neni, pretoze priamo zato vodic nemoze
Keď tak každú chvíľu strhávajú nákladné autá vedenie na tej Rožňavskej, nebolo by dobré dať tam také tie visiace kolíky, ktoré si vodič skôr všimne ako samotné nenápadné vedenie s nenápadnou dopravnou značkou? (tie kolíky sú použité napríklad v Žiline kúsok od OC Dubeň)
Reply on: Sheep #57746:
A myslíš, že udalosti ako napríklad náhla nevoľnosť vodiča, mikrospánok, infarkt a podobne nie je možné klasifikovať ako "ľudský faktor"?
Reply on: debil #57739:
Pokiaľ sa dobre pamätám, on nové električky negarantoval, iba povedal že tam budú jazdiť.
Reply on: Isidor #57733:
ludsky faktor?aj nehoda pri amfiteatri v KE v 1979 bola vinou ludskeho faktoru?je to dalsia z mnohyh nehod v BA, elektricky sa opravia, premavka obnovi a ide to tak ako doteraz.Ak by bol pri tych vsetkych nehodach elektriciek v BA na vine ludsky faktor tak vodci by zrejme jazdili so zavretymi ocami ?
to ze zlyhal ludsky faktor je to najlepsie povedane bez akehokolvek vysetrovania, sak co obvinime vodicov lebo oni riadia elektricky, vyhodime ich z roboty a zapis do trestneho registra, tak sa dnes riesia pripady ?
Reply on: tr3mp #57744:
Joo, tie som myslel, len som ich tam zabudol napisat 🙂 Ale tych uz veru vela nie je 🙂 Plus styri Ikace 283 🙂
Reply on: d3k0 #57743:
Aj Ikarusy 280? 😉
Reply on: SZKV #57717:
Ktore autobusy nemaju BUSE? Cca. 35 kratkych Karos, dlhe TAM BUSy okrem vyradenych a #2403 a cca 41 dlhych Karos. Zvysne busy maju uz BUSE 🙂
Reply on: SZKV #57730:
Heh, opajcnuty Ikarus 620, so slightly modernizovanym designom 😉 Ale vyzera to uchvatne 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.