Reply on: tomas1 #57715:
Ad:435Nie, nemám dôvod si nič také myslieť. ?
Tým chcem len naznačiť domnienku, že v prípade druhej hnacej nápravy sú drobné rozdiely v uchytení vleku+ďalších komponentov, ktoré by sa v prípade tretej hnacej chovali inak ako pri druhej. ?
Pri modeli 280 je tiež druhá náprava hnacia, vlek voľne "visí". Lenže 435ka má uloženie motora vzadu, a to aj pri verzii druhej hnacej. Rozdiel je snáď len v niektorých drobných konštrukčných komponentoch oproti verzii tretej hnacej.
Záver: snáď sa žiadnej 435ke nikdy nič podobné neprihodí. ❤
Ak ma môže niekto doplniť, rada sa poučím. ?
aquila
pozri sa, preco sa mesto serinka do tunela, ked nikdy nebude ? preco mesto hned neriesi prechod cez stary most ako definitivnu variantu ? preco riesi docela podstatne neuralgicke body bosakova a safko urovnovo, ked je teraz sanca to relativne elegantne vyriesit ?
preco vo viedni, 4x vacsom meste, niekolko-nasobne bohatscom meste mozu mat vedene tri linky metra cez dunaj mostom ? a zatial sa snazia pod dunaj zakopat len dialnicu ?
ver mi, ze nasledna prestavba bosakovej a safka na MUK bude stat niekolko miliard a bude to sposobovat veeelke problemy v doprave, ked uz to raz bude spustene.
teraz by riesenie v oblasti bosakovej mozno bolo drahsie o pol miliardy (a aj to prehanam).
detto safko & sturova ...
preco sa mesto nesnazi dohodnut zo ZSR na spolocnej vystavbe stanice/zastavky/prestupoveho bodu petrzalka centrum ?
preco sa mesto nesnazi vyuzit eurofondy na rekonstrukciu stareho mesta ?
odpoved je jednoducha, lebo su neschopni ..
a zda sa, ze ani kratkozraki elektrickari