AD zeleznica/elektricka v Petrzalke: preco to pletiete dokopy, ked to su samostatne nesuvisiace projekty? Osobne som zvedavy, ktory bude skor. ? Zastavka Petrzalka centrum uz fungovala niekolko rokov pre Os vlaky, pocas vystavby novej petrzalskej stanice, bola vedla priecestia s rampami pri nadjazde na Stary most.
) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.

aquila
a o to smutnejsie to je, keby mesto nebolo tvrdohlave a spolupracovalo, ze by sa tam dal rovno urobit prestupny bod zeleznica/elektricka na petrzalskej strane, ked uz mesto nastoji na petrzalskej radiale
to iste sa tyka aj zastavky nivy.
Re #57576 tr3mp: na to som myslel, planovalo sa to (co ja viem) normalne po janikov dvor, ale presne v koridore starej zeleznice ako "docasne" riesenie.