Reply on: api1 #57582:
V karte sú udaje uložené.

) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.
Pokial viem, vsetci tvrdia len to, ze urovnova elektricka v meste je vzdy lepsia ako ziadny nosny system v Petrzalke.

to bude posusnanicko ! 

Nepovedali ti zdroje, o co sa ten vodic s tym busom vlastne snazil?
Dotycny Ikarus 435.17 je z roku 1997.
Red-Hawko
Re #57543 KLF: Ja by som isiel odhrnat tie zastavky keby bola nejaka takato brigada (ak neratam to ze mam jednu ruku v sadre)