andy / len mi je divne ze si pytal odo mna doklady ... a hovoril ze budeme musiet ist na konecnu a pockat na policajtov ..som tomu nechapal ze naco to tak potreboval ked to ma vsetko v tej elektricenke
neviete ci su na elektricenke osobne udaje o ludoch?
lebo dnes ma chytil revizor .... prvy krat v zivote ... 10 rokov mam elektricenku a som si kupil naposledy na prve pasmo lebo do druheho som nechodil a dnes som bol v druhom a mal som
to stastie ze ma chytil ..najprv som mu dal elek a som bol prekvapeny ked mi povedal ze nie je platna ? ...
potom si pytal odo mna obciansky, alebo nejake doklady ...
nic som nemal tak si pytal ulicu a rodne cislo ... tak som mu povedal zle udaje ..
chcel by som vediet ci my viete povedat ze ci ma tie udaje v tom stroji?
zastavka petrzalka centrum by bola zhruba kde sa presekave zeleznica s cestou na stary most (teda smerom na vychod od auparku, a na zapad od bosakovej).
a o to smutnejsie to je, keby mesto nebolo tvrdohlave a spolupracovalo, ze by sa tam dal rovno urobit prestupny bod zeleznica/elektricka na petrzalskej strane, ked uz mesto nastoji na petrzalskej radiale
to iste sa tyka aj zastavky nivy.
Re #57576 tr3mp: na to som myslel, planovalo sa to (co ja viem) normalne po janikov dvor, ale presne v koridore starej zeleznice ako "docasne" riesenie.
"nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky" - Tak tu je asi zásadný problém, zle si to pochopil. Rozhodne nie všetci na tejto stránke chcú úrovňové električky ako riešenie dopravnej situácie v Bratislave. ?
"kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym" - Veď práve, že "kedysi". Dnes ten koridor vedie inokade, takže mesto z hľadiska ochrany koridoru NS koná správne (POZOR: tým nechcem povedať, že koná správne vo všetkom - zdôrazňujem to, keďže je tu tendencia chápať veci inak, ako boli povedané ) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.
Zastavka Petrzalka centrum bude kde? Pri Auparku? Alebo v Kopcanoch? Prestahujeme tam vsetky panelaky? Pokial viem, vsetci tvrdia len to, ze urovnova elektricka v meste je vzdy lepsia ako ziadny nosny system v Petrzalke.
nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky, vid oficialny pamflet tychto stranok a schvalovanie elektricky urovnove krizovanie v meste ?
dovolim si tvrdit, ze ak sa postavi zeleznica a aj zastavky nivy a petrzalka centrum, tak zeleznica bude viac nosnym systemom ako elektricka
lebo tak ako ju planuju je to vsetko mozne, len nie nosny system a hlavne sa tesim na tie problemy na safku to bude posusnanicko !
Re #57565 tr3mp: kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym
Re #57566 SZKV: tunak nejde ani tak o metro, ako o dorvany plan napojit elektrickovu radialu na safku urovnovo! vsak to musi schvalit len debil ... o ktorych zase na mestskom zastupitelstve nie je nudza, to je fakt
Trosku "nezazivnejsia" fotka toho busu je na adrese http://www.mosbus.msk.ru//6/046051.jpg Nepovedali ti zdroje, o co sa ten vodic s tym busom vlastne snazil? Dotycny Ikarus 435.17 je z roku 1997.
O tom videu s tým Ikarusom 435 v tuneli - keď tu Z začal rozprávať o sarkastickej montáži, tak mi to nedalo a opýtal som sa našich východných bratov. Ho**o montáž! ? Že vraj to bolo v naozaj Moskve, nedávno, túto zimu. Ale bolo to bez substrátu, služobná jazda (cez ten tunel nejazdí žiadna MHD linka).
By the way... ev. číslo toho busu je 04605.
? ? ?
ja sice nie som novacik, ale aj tak si ma prekvapil. hoci toto vysvetlenie uz aspon tomu vyjadreniu dava trochu zmyslu. spravat sa k jednotlivym cestujucim ako k zakaznikom, ktorych nechcem stratit je zakladom. ale suhlasim s tebou, ze cestujuca verejnost ako dav vie byt svina a ze nie kazdemu sa da vyhoviet. robim na staznostiach jedneho velkeho podniku a hoci primarnym heslom je spokojnost zakaznika, tiez sa toho nedrzim za kazdu cenu. lebo niektorym ludom pomoct nemozno... chce to len obrnit sa pancierom a ignorantov nevnimat, oni si totiz neuvedomuju, ze jednotlivy vodic za globalnu situaciu nemoze. takze len tak dalej, a snaz sa ani v buducnosti nikomu neublizit. ?
No vida, zase trocha naděje! A máš asi pravdu, že když to bude realizované, tak budete nejspíš mít ten vysnívaný "nosný systém", ovšem železnice je páteřním systémem MHD leckde (např. v Curychu nebo Stuttgartu) a nikdo se nad tím nepohoršuje. Ta električková radiála bude mít v systému vždy své nezastuputelné místo a bude zajišťovat zcela jiné přepravní vztahy než železnice! Shrnuto- když se to povede podle plánů, bude mít Petržalka kapacitní dopravu do zbytku města dvěma způsoby, zatímco kdyby se postavilo metro, tak jen jedním...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Red-Hawko
Re #57543 KLF: Ja by som isiel odhrnat tie zastavky keby bola nejaka takato brigada (ak neratam to ze mam jednu ruku v sadre)