tak s filialkou a tunelom pod dunaj to vyzera zase o kusok realnejsie 
tipujem, ze zeleznice urobia schopnejsi nosny system ako veldajsi produkt tejto investicie, ako je ta temer nic neriesiaca petrzalska elektrickova radiala
----
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=62782
Tunel pod Dunajom reálnejší
Najdrahší dopravný projekt v slovenských dejinách začnú projektovať už tento rok
Možnosť, že pod Dunajom povedie tunel, je pravdepodobnejšia.
Prepojenie parížsko-bratislavského koridoru so severoeurópskou železničnou vetvou územím Bratislavy má finančné krytie.
EÚ dala na projektovú prípravu koridorov vyše 10,5 milióna eur (410 mil. Sk).
„Znamená to, že projekt sa bude definitívne realizovať,“ prízvukuje riaditeľ odboru železničnej infraštruktúry ministerstva dopravy Jozef Goláň.
Projekt počíta s predbežným rozpočtom vyše 14 miliárd korún, z ktorých väčšinu by mal pokryť príspevok z EÚ.
Jeho súčasťou je elektrifikácia trate z Devínskej Novej Vsi do rakúskeho Marcheggu a druhá koľaj úseku Petržalka – Kittsee, prepojenie viedenského Schwechatu a Letiska M. R. Štefánika má vyriešiť nový železničný terminál na bratislavské letisko.
Najväčšiu časť rozpočtu zhltne výstavba hlavnej železničnej osi, ktorá z väčšej časti povedie pod zemou.
Zo stanice Bratislava-Predmestie pôjde koľajová trasa, ktorá vkĺzne pod zem a vyústi v Petržalke neďaleko Auparku. Výstavba by sa podľa železničiarskych plánov mala začať v roku 2008 a bude trvať päť až šesť rokov.
Foto - Vlado Benko
Rubrika: Spoločnosť, [10.2.2006, TREND / ms]

tipujem, ze zeleznice urobia schopnejsi nosny system ako veldajsi produkt tejto investicie, ako je ta temer nic neriesiaca petrzalska elektrickova radiala

----
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=62782
Tunel pod Dunajom reálnejší
Najdrahší dopravný projekt v slovenských dejinách začnú projektovať už tento rok
Možnosť, že pod Dunajom povedie tunel, je pravdepodobnejšia.
Prepojenie parížsko-bratislavského koridoru so severoeurópskou železničnou vetvou územím Bratislavy má finančné krytie.
EÚ dala na projektovú prípravu koridorov vyše 10,5 milióna eur (410 mil. Sk).
„Znamená to, že projekt sa bude definitívne realizovať,“ prízvukuje riaditeľ odboru železničnej infraštruktúry ministerstva dopravy Jozef Goláň.
Projekt počíta s predbežným rozpočtom vyše 14 miliárd korún, z ktorých väčšinu by mal pokryť príspevok z EÚ.
Jeho súčasťou je elektrifikácia trate z Devínskej Novej Vsi do rakúskeho Marcheggu a druhá koľaj úseku Petržalka – Kittsee, prepojenie viedenského Schwechatu a Letiska M. R. Štefánika má vyriešiť nový železničný terminál na bratislavské letisko.
Najväčšiu časť rozpočtu zhltne výstavba hlavnej železničnej osi, ktorá z väčšej časti povedie pod zemou.
Zo stanice Bratislava-Predmestie pôjde koľajová trasa, ktorá vkĺzne pod zem a vyústi v Petržalke neďaleko Auparku. Výstavba by sa podľa železničiarskych plánov mala začať v roku 2008 a bude trvať päť až šesť rokov.
Foto - Vlado Benko
Rubrika: Spoločnosť, [10.2.2006, TREND / ms]
m@rtin
Já těch skutečně pozitivních věcí vnímám více.
"které rozhodující část dne nepreferují"
preferují!
"pokud máme DP s s výraznými rysy balkánského přístupu k cestujícím i zaměstnancům (jak Praha tak Bratislava)"
Jděte se už konečně léčit. Každý soudný člověk ví, že jste idiot. Zvracet umí úplně každý a vy jste toho naprostým příkladem. Přijdu sem vždy po několika týdnech a v každém vašem příspěvku je jen hnůj a neustálé svinstvo na adresu Prahy. Za toto vás většina na k-rep. nakopala do zadku. Zameťte si před vlastním prahem. Máte asi veliký komplex, možná z dětství, ale tady mi připomínáte chronicky nadávající pivaře, kteří umí akorát plkat a špinit lží. To umíte dobře, ale přiložit ruku k dílu, na to jste až příliš deformovaný. Nemusíte reagovat, stejně to číst už nebudu. Sbohem