Voči zákazníkom sa treba VŽDY správať slušne, nech majú títo akékoľvek výhrady, nadávky a čo ja viem čo všetko ešte. Sám som takmer dva roky prichádzal denne do styku s desiatkami nespokojných (a často sprostých) zákazníkov a viem že sa to dá. Aj som si vypočul nadávky a hrubé osočovanie a útoky na moju osobu, ale dá sa zachovať si úsmev na tvári a vykonávať prácu v pohode. Na to sú školenia a v DPB evidentne chýbajú. Tam sú akurát tak tie psychotesty ktoré sú úplne o ničom a školenia mizerné. Vodičom treba dať dobrý brainwashing aby sa sami chceli voči substrátu správať slušne, to je základ. Takéto pozitívne vymývanie mozgov by zaiste prospelo imidžu DPB. A tí vodiči, ktorí by to nechceli pochopiť, tak tí by ostali v dielni posunovať, prípadne by mohli ísť inde. Výkon vodiča zaiste predstavuje enormnú psychickú záťaž a vyžaduje vysoké IQ aj EQ, čo však väčšinou absentuje (minimálne jedno), česť výnimkám. V Prahe podľa mojích informácií k takýmto brainwashingom už došlo. Profesia vodiča je aj preto verejnosťou vnímaná ako niečo podradné... Nie je to žiadna chvála, keď niekto prehlási že je vodič MHD... Bohužial.
fobust
Tá pekná mapka k megavýluke Košickej a Miletičovej (od tr3mp-a?) bude aj na oficiálnych letákoch DPB? Ak áno, tak dúfam že za to aj niečo dostane.