Voči zákazníkom sa treba VŽDY správať slušne, nech majú títo akékoľvek výhrady, nadávky a čo ja viem čo všetko ešte. Sám som takmer dva roky prichádzal denne do styku s desiatkami nespokojných (a často sprostých) zákazníkov a viem že sa to dá. Aj som si vypočul nadávky a hrubé osočovanie a útoky na moju osobu, ale dá sa zachovať si úsmev na tvári a vykonávať prácu v pohode. Na to sú školenia a v DPB evidentne chýbajú. Tam sú akurát tak tie psychotesty ktoré sú úplne o ničom a školenia mizerné. Vodičom treba dať dobrý brainwashing aby sa sami chceli voči substrátu správať slušne, to je základ. Takéto pozitívne vymývanie mozgov by zaiste prospelo imidžu DPB. A tí vodiči, ktorí by to nechceli pochopiť, tak tí by ostali v dielni posunovať, prípadne by mohli ísť inde. Výkon vodiča zaiste predstavuje enormnú psychickú záťaž a vyžaduje vysoké IQ aj EQ, čo však väčšinou absentuje (minimálne jedno), česť výnimkám. V Prahe podľa mojích informácií k takýmto brainwashingom už došlo. Profesia vodiča je aj preto verejnosťou vnímaná ako niečo podradné... Nie je to žiadna chvála, keď niekto prehlási že je vodič MHD... Bohužial.
fobust
Práve som si zhliadol reláciu Labyrint a som mimoriadne sklamaný neprofesionalitou redaktorky. Jej koktavý a neartikulovaný prejav pôsobil dojmom, že nevie čo sa chce pýtať. Otázky ktoré kládla boli absolútne o ničom a neviedla ani žiadnu diskusiu s generálnym riaditeľom DPB, a.s. Jánom Zacharom. Celá relácia mala výpovednú hodnotu nula, oveľa lepší by bol atraktívny 10-minútový šot. Som TA3 nesmierne sklamaný. Zjavne sa nekonala žiadna investigatívna žurnalisitka a neboli oslovený NEZÁVISLÝ odborníci na MHD. Do budúcna odpočúčam TA3 spoluprácu s nezávislými odbnorníkmi, napr. občianskym združením mhd.sk, ktorého členovia sú dlhodobo zainteresovaný problematike MHD a vedia poloziť správne otázky doložené argumentami.
Erik