Voči zákazníkom sa treba VŽDY správať slušne, nech majú títo akékoľvek výhrady, nadávky a čo ja viem čo všetko ešte. Sám som takmer dva roky prichádzal denne do styku s desiatkami nespokojných (a často sprostých) zákazníkov a viem že sa to dá. Aj som si vypočul nadávky a hrubé osočovanie a útoky na moju osobu, ale dá sa zachovať si úsmev na tvári a vykonávať prácu v pohode. Na to sú školenia a v DPB evidentne chýbajú. Tam sú akurát tak tie psychotesty ktoré sú úplne o ničom a školenia mizerné. Vodičom treba dať dobrý brainwashing aby sa sami chceli voči substrátu správať slušne, to je základ. Takéto pozitívne vymývanie mozgov by zaiste prospelo imidžu DPB. A tí vodiči, ktorí by to nechceli pochopiť, tak tí by ostali v dielni posunovať, prípadne by mohli ísť inde. Výkon vodiča zaiste predstavuje enormnú psychickú záťaž a vyžaduje vysoké IQ aj EQ, čo však väčšinou absentuje (minimálne jedno), česť výnimkám. V Prahe podľa mojích informácií k takýmto brainwashingom už došlo. Profesia vodiča je aj preto verejnosťou vnímaná ako niečo podradné... Nie je to žiadna chvála, keď niekto prehlási že je vodič MHD... Bohužial.
Trvam na tom co som napisal a nehambim sa za to. Snazim si plnit povinnosti vodica ako mam. od tohoto hesla som ale uz upustil po MNOHYCH neblahych skusenostiach s cestujucimi. Bolo by to na hodinu citania tu. Beriem to ale ako sucast tejto prace (upresnim, ze ja som externista, nie staly zamestnanec) v 90% pripadov vychadzam cestujucim v ustrety !!! Bohuzial vzdy sa neda, to je jasne. Mavam nervy jak svina, aj si zanadavam, ale este som nikomu neublizil.
Aspon sa budes mat na co tesit
TeBeCe