Reply on: m@rtin #56789:
No, ak mas na mysli ilegalne aktivity alebo aktivity pri najmensom nie uplne trasparentne, tak ano, v tom mas pravdu, vsetko sa da manipulovat, ale nespominam si, ze by sa posledne roky padlo podozrenie tymto smerom. Korupcia na Slovensku je, ale...nepoznam presne podmienky ale prvorada bola cena a vyherca skutocne ponukol najnizsiu cenu ci uz v pripade trolejbusov alebo autobusov. Mam skor pocit, ze Solaris je asi co sa tyka ceny konkurencieschopnejsi ? A este raz, ak by bola kriteriom kvalita, nizkonakladovost a pod. a nie cena, prehanali by sa tu mozno fakt znacky ako MAN,MERCEDES,VOLVO a pod. a nie SOR-y a Ikarusy...a to nehovorim o TAM-BUS-och, toto ma utvrdzuje ze vzdy bola iba cena rozhodujuca,nic ine.
hoppusmark
Prepáč, zle som pochopil čo si tým myslel...
Unifikácii chápem, to mi vysvetľovať nemusíš..
Čo sa týka unifikácie vozového parku v BA, samozrejme že sa mal vypísať tender na oveľa väčšie množstvo vozidiel (čiže nie ale napr. 150-200), a tie mali byť postupne dodávané v priebehu niekoľko rokov..
A ak by sa k tým autobusom kupovali ešte trolejbusy a mali by byť s nimi unifikované, URČITE je možné po právnej stránke dať do zmluvy takúto podmienku.
Otázne je, či by sa potom musel konať nejaký tender.
Na druhej strane pokiaľ by nebol tender a výrobca autobusov pre BA by NECHCEL dodávať aj trolejbusy, nemožno ho k tomu nútiť a súťaž sa musí vypísať..
?