Reply on: Emo #56799:
Ešte si zabudol na električky T6A5, hlavne III.série, tie su celkom fajn. ? A zvršok?Čo dodať, myslím, že časy sa rapidne zlepšili oproti stavu spred cca 10-15 rokov. Teraz ten zvršok je celkom fajn až na pár zvyškov z čias minulých, ktoré sa ešte nestihli poriešiť, ale má to veľmi dobrý spád tie rekonštrukcie. ? Viem, nie je to Viedeň, ale choď sa mrknúť do Košíc a zistíš, my máme zvršok milión krát lepší a že sa tu aj niečo deje. Napríklad v Košiciach okrem vykoľajovania sa eletričiek, ktoré je takmer na dennom poriadku kôli totálne brutálne otrasnému zvršku, na ktorom električky musia jazdiť uplne pomali...a na tu jednu rekonštrukciu Južnej triedy čo sa spravila od roku 1989 sa tam nič nedeje. My tu trate rekonštruujeme defakto skoro v kuse, modernizuju sa električky (v KE je max. 10 kusov po GO, inak otrasný stav ostatných) atd. Proste chod do KE a budeš čumeť ako je na tom BA dobre s električkovou dopravou. ?
galiyosha
Na to, aby mohla Bratislava unifikovať vozový park, by muselo mať toto mesto rozum a vôlu riešiť problémy vo verejnej doprave dlhodobo a nie ad hoc, ako je to teraz. Momentálne mesto bez akejkoľvek koncepcie z času na čas presunie na DPB zopár miliónov na obnovu vozového parku. Tomu potom neostáva nič iné, než vypísať samostatnú jednorazovú súťaž na niekoľko trolejbusov, následne samostatnú jednorazovú súťaž na niekoľko autobusov...
Nepoznám zákon o verejnom obstarávaní, ale nechce sa mi veriť, že by neumožňoval vypísať spoločnú súťaž na dodávateľa autobusov a trolejbusov pre dopravný podnik na niekoľko rokov vopred.
Aj keď mám pocit, že ľuďom v DPB to vlastne vyhovuje. Viac rôznych dodávateľov = viac pestrofarebných hračiek...