Reply on: galiyosha #56578:
Tak ja som počul, že v tendri druhá bola spoločnosť NEOMAN. Za touto značkou nemuseli byť nevyhnutne vozidlá typu MAN. A že si trieskali hlavu o múr(hodil by sa ten smajlík); lebo ževraj dali ponuku iba o pár DESIATOK tisíc (možno 50, možno 80; každopádne DO 100 tisíc) viac za voz ako Vrakosa. ?
fobust
Výrobca nemá nič s homologizáciou. Kľudne predá všetky vozy, zoberie dohodnutú sumu a majiteľ ich potom môže vystavovať vo vozovni, lebo buzernaty (-y množné neživotné ako už makrokufor písal) od dráhového úradu nedajú pečiatku. Chcelo by to presne zistiť, či sa v tej cene započítava aj homologizácia alebo nie. V prvom prípade to ešte pochopím, ale aj tak sa mi to nezdá v poriadku aby bola homologizácia rorátaná na 6 kusov. Mala by byť samostatnou, jednorázovou položkou a nie niečim, čo sa má "schovať". V druhom prípade to fakt niečo smrdí.