Reply on: Sommelier #56272:
Rozumieme, ale aj keby sa to zrealizovalo podľa Tvojho návrhu, ešte stále je tu ten "úsek pred Sporiteľnou". A ten ma zaujíma, ako to chcú vyriešiť.Re #56271 Puki: Vzhľadom na neustálu zapchatosť daného úseku, ako aj to množstvo nehôd na križovatke pri zástavke Mraziarenská, viem, prečo to chcú robiť. Skôr by ma zaujímalo ako.
fobust
Tramvaj zakopať pod povrch! Od podjazdu by pokračovala a zavŕtala sa do zeme (zastávka Slovanet podpovchová). Pozemne na Miletičku, pokračovať podzemou na Trnko do podzemnej stanice (v druhom podzemnom podlaží. Tam by stupala na povrch smerom do mesta a vyšla by tesne za križovatkou s Legionárskou tak, aby sa napojila na súčasnú povrchovú zastávku na Krížnej. Smer na Vajnorskú radiálu detto.