Asi som trošku nepozorný, ale toto som si všimol po prvý raz:
"Rekonštrukcia Záhradníckej ulice – Líščie Nivy – Miletičova (4. pruh)"
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=76658
V prvom rade ma prekvapuje ten štvrtý pruh. Síce tade pravidelne nejazdím, ale je tam vôbec pruh tretí? Či ten sa dobuduje až neskôr?
A ako bude tá rekonštrukcia prakticky vyzerať? Pokiaľ chcú nechať električkovú trať segregovanú, majú tam po celej dĺžke dosť miesta na ďalšie dva pruhy?
Predpokladám, že kvôli tomu bude úplne odstavená ružinovská radiála. Som zvedavý, čím zabezpečia náhradnú dopravu...
"Rekonštrukcia Záhradníckej ulice – Líščie Nivy – Miletičova (4. pruh)"
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=76658
V prvom rade ma prekvapuje ten štvrtý pruh. Síce tade pravidelne nejazdím, ale je tam vôbec pruh tretí? Či ten sa dobuduje až neskôr?

A ako bude tá rekonštrukcia prakticky vyzerať? Pokiaľ chcú nechať električkovú trať segregovanú, majú tam po celej dĺžke dosť miesta na ďalšie dva pruhy?
Predpokladám, že kvôli tomu bude úplne odstavená ružinovská radiála. Som zvedavý, čím zabezpečia náhradnú dopravu...
SZKV
Ale "veselejší" to asi bude na trase do Brna- z titulu, že máme pendolíno si od vás nepůjčujeme 350, takže když tam "rychlovlak" nejede (což je až příliš často), tahne to 362 (Vmax 140), z čehož plyne "pravidelné zpoždění" dotyčných spojů!