Tulenique> ano, elektricky maju nudzove osvetlenie...v T6A5 (1. a 2. seria) su to tri svietidla nad dverami (okrem prveho, to nie je nad dverami
), myslim ze tam je to robene tak, ze pri vypadku prudu 30 sekund svietia vsetky svietidla a potom ostanu svietit len tie tri...je to bez problemov, lebo vsetky svietidla maju napajanie 24V (to sa v menici zvysi)...
ak uvidis v T6A5 svietit len 3 svietidla, tak to moze byt aj pri nejakej poruche, ze ostanu svietit len 3...
T6A5 poslednej serie maju myslim ze az 4 (dve vpredu a dve vzadu) nudzove svietidla, riesene by to malo byt rovnako ako v predchadzajucom pripade....
K2 a T3 maju nad skrinou dveri take male svietidla, ktore sa zapinaju rucne na paneli vodica, takze je len na nom ci ich zapne alebo nie...niektori tak chodia cez tunel, ze zapnu len tie nudzove..ale toto osvetlenie nie je nic moc, narozdiel od T6tiek
K2S a T3S maju asi nudzove osvetlenie podobne ako posledne T6tky...

ak uvidis v T6A5 svietit len 3 svietidla, tak to moze byt aj pri nejakej poruche, ze ostanu svietit len 3...
T6A5 poslednej serie maju myslim ze az 4 (dve vpredu a dve vzadu) nudzove svietidla, riesene by to malo byt rovnako ako v predchadzajucom pripade....
K2 a T3 maju nad skrinou dveri take male svietidla, ktore sa zapinaju rucne na paneli vodica, takze je len na nom ci ich zapne alebo nie...niektori tak chodia cez tunel, ze zapnu len tie nudzove..ale toto osvetlenie nie je nic moc, narozdiel od T6tiek
K2S a T3S maju asi nudzove osvetlenie podobne ako posledne T6tky...
tulenique
1. Vsimol som si ze elektrickari sa radi navzajom zdravia taq ze si zablikaju lavymi blinkrami, zaujimalo by ma z Vaseho pohladu ci to vobec este vnimate, ci to robite... Alebo sa v tom nebodaj skryva dajaky hlbsi zmysel?
2. Na trati na Racianskej ul. som si v smere z Race do centra pred zastavkou Riazanska vsimol tri (mozno aj styri) vydlazdene "ostrovceky" medzi kolajnicami a na pravo od kolaji. Pripominam ze tam trat ma otvoreny zvrsok. Na co je to dobre?
3. Ake su int. predpisy DPB pre pripad ze elektricka zostane stat medzi zastavkami z dovodu vypadku prudu? Maju vodici chvilu cakat, alebo hned vypustit cestujucich? (Dnes totiz asi na 2 min. vypadla elektrika a jeden idiot skoro rozmlatil dvere elektricky, lebo chcel vystupit)
4. A na zaver uplna pikoska. Opat trat na Racianskej ul., ale tentoraz o kusok dalej, pri ZST Vinohrady ked elektricka smerom z centra do Race krizuje cestu, tak blika blinkrom. Akurat ze daktore eliny tam blikaju pravym ine zasa lavym blinkrom. Ja som sice vodic, ale len osobneho auta a taq by som tam asi blikal lavym blinkrom, idem predsa odbocit dolava. Ale preco potom vacsia cast elektrickarov tam blika blinkrom pravym? Vie mi to dakto vysvetlit?
vopred dik za hociake reakcie