Z dneska:
3,1,2006
1/7-7785/6
3-7084
5/13-7109,7955/6,7841/2
11/4-7901/2,/6-7843/4
12/3-7828/7
14/12-7104,7115
17-7055
29-3510(suzobak ursinyho-13,50)
68-4510,4804
84/1-4952,4210
87/5-1613,1804
93/10-4802,4842,4837
94/8-4806(suzobak farskeho-14,30),4940(klasika)
95/1-4846,/6-4841,/11-4814,/15-4945,/16-4944,4213,4801,4849,4209,4954
96-2704
98/6-1621,1622,1803,1509,1806,1915
99/1-4074,/3-3640,/4-3623,/5-3145,3606,4100(klasika)
? ? ? ? ?
3,1,2006
1/7-7785/6
3-7084
5/13-7109,7955/6,7841/2
11/4-7901/2,/6-7843/4
12/3-7828/7
14/12-7104,7115
17-7055
29-3510(suzobak ursinyho-13,50)
68-4510,4804
84/1-4952,4210
87/5-1613,1804
93/10-4802,4842,4837
94/8-4806(suzobak farskeho-14,30),4940(klasika)
95/1-4846,/6-4841,/11-4814,/15-4945,/16-4944,4213,4801,4849,4209,4954
96-2704
98/6-1621,1622,1803,1509,1806,1915
99/1-4074,/3-3640,/4-3623,/5-3145,3606,4100(klasika)
? ? ? ? ?
)
tr3mp
Na linky vedúce do Petržalky budú nasadzované len nové vozidlá (celkovo v počte napr. tých 44 ks), pričom sa zníži výprava súčasných vozidiel, ktoré sa buď ponechajú v zálohe pre nové trate ( ? ) alebo sa odpredajú ...
BTW, keď tu mnohí navrhujú prechod Dunaja mostom, neznamená to hneď, že sa stotožňujú so štúdiou o petržalskej električke (ale neznamená to ani, že sa nestotožňujú). Neexistujú totiž len dve riešenia: metro a električková radiála do Petržalky so zapojením na povrchové trate v CMO, ale aj rôzne iné variácie medzi týmito dvoma.