Reply on: E499.3056 #54766:
A ja som myslel, že si sľúbil, že už nebudeš momotiny drístať. Prečo by sa mali HISTORICKÉ vozidlá PRERÁBAŤ na historičáky? Historičák sa historičákom stáva, nevyrába ani neprerába sa.A problém rozhodne NIE JE v peniazoch. Oprava oboch SANOSov aj oboch 9Tr dokopy by stála menej ako oprava Oerlikonu. Problém je vo vedúcom DTPT, ing. Jarosdlavovi De Billčíkovi, ktorý nenávidí historické vozidlá.
5510
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef7f021f7f1f5f634
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=karosa_sm_11&no=24&id=27302aeef5f022f0f5f3f321
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda_706_ro&no=4&id=27302aeef7f6f01f21
Preco mhd uprednostnuje rekonstrukcie a opravy historickych elektriciek? / vynimka Je FBW - Oerlikon / Vo vozovniach nam hniju historicke vozy a ked zhniju teda ak uz nie su tak potom sa bude rozpravat ze aka je to skoda ze nam zhnili... DA SA S TYM NIECO ROBIT?