Reply on: petert #53915:
Prosim ta, nemontuj sa do veci, do ktorych sa nerozumies. Lokomotivy typoveho oznacenia 151 patria vsetky do jednej Ceskym draham. Maju sice maximalnu rychlost 160 km/h, ale iba na jednosmernej sustave 3000 V, cize sa s nimi mozes odviezt na byvalom I. hlavnom tahu Decin-Usti-Praha-Ostrava-Zilina-Kosice-Cierna n.T., ale urcite nedojdu vlastnou silou napriklad do Plzne, Jihlavy, Brna, Bratislavy, Trnavy alebo Zvolena, pretoze tieto miesta su elektrifikovane striedavym napatim 25 kV, ktore lokomotiva 151 proste nepapa. Keby tahala intercity z Kosic do Bratislavy, dojde po Puchov, kde sa meni napatie, a dalej ani prd.Re #53915 petert: Gorila (lokomotiva radu 350) dokaze jazdit aj na jednosmerne, aj na striedave napatie. Preto jazdi take vykony, ako Bratislava-Praha alebo Bratislava-Kosice. Tieto lokomotivy tiez dokazu jazdit 160 km/h a vsetky patria ZSSK.
S499.1023
Po druhé, "LOKO - krisa 151" ZSSK nevlastní, ani Marfa ani Calatori. A aj keby vlastnili, tak za Púchovom v smere do Bratislavy sú také návesti, že Pripravte sa na stiahnutie zberača, Stiahnite zberač a Trakčná sústava 25 kV/50 Hz. A exúperimentálne pokusy hovoria, že ani pretretie na modro nepomáha, stále na tom LOKO - krisa 151 nechce jazdiť.
Po tretie, ja viem, že ES499.0 je na 160. Aj ufo to určite vie. Ale súdruh generálny matej Matej to tvrdošijne popiera.