Nepredpokladám že ich bude v Bratislave veľa, ba veľmi opatrne by som hovoril aj o jedinom kuse. Lebo "to sa nedá"... Nemám nič proti týmto vozom, ale zaspali dobu. Dnešný trend vedie ku kapacitným, viacčlánkovým vozidlám. Navyše, T3waňa má vzdialenosť otočných čapov 7,5 metra a neviem čo by to narobilo v oblúkoch. Možno nič, každopádne to mení prejazdový profil vozidla a podľa môjho osobného odhadu do značnej miery.
RE #53435 Peon : L17 premava do KV cez nabrezie z dovodu vyhybky na Hurbanovom namesti ktora nie je 'na automatiku' ale sa prehadzuje rucne, to by komplikovalo premavku na L1 smer Hl.stanica
STE ZA RANNÉ POSILOVÉ 9-ky ALEBO 12-ky?
Ako Dúbravčan by som prijal, keby namiesto ranných posilových 9-ok premávali radšej posilové 12-ky ako to bolo pred niekoľkými mesiacmi. Čo myslíte, je to reálne?
TRASA LINKY č. 17
Neviete náhodou prečo linka č. 17 premáva v smere do Karlovej Vsi cez Jesenského a nábrežie, keď v smere na ŽST Vinohrady ide cez tunel a Kapucínsku? Nemala by radšej ísť cez Kapucínsku obojsmerne?
No pred hodinou som mal po dlhej dobe to "šťastie" previezť sa našou 1720 Novoplanom. Prosím Vás, to je nejaká nepodarená Karosa alebo niečo podobné? Jediné čo sa mi na tom autobuse páči je usporiadanie stieračov. Inak je to ? . Dnes na linke 91.
Nikoliv, milacku. Studovat mi zde umoznila ceska vlada, nikoliv magistrat hlavniho mesta. A to, ze zde studuju, jeste neznamena, ze se budu autocenzurovat, jenom abych nekomu neslapl na bolave kuri oko. Ze je DP hl.m. prubezne se tunelujici podnik, snad rict beztrestne muzu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Nepredpokladám že ich bude v Bratislave veľa, ba veľmi opatrne by som hovoril aj o jedinom kuse. Lebo "to sa nedá"... Nemám nič proti týmto vozom, ale zaspali dobu. Dnešný trend vedie ku kapacitným, viacčlánkovým vozidlám. Navyše, T3waňa má vzdialenosť otočných čapov 7,5 metra a neviem čo by to narobilo v oblúkoch. Možno nič, každopádne to mení prejazdový profil vozidla a podľa môjho osobného odhadu do značnej miery.