Trubka. Ropovodná. Tie kecy o živení zvyšku Slovenska si stoč do kornútka o vopchaj si ho hlboko do riti.
Bratislavčan v niekoľkátom pokolení - Ty v ktorom?
Hm, pozerám, že JPP je Tvoj obľúbený zdroj informácií. Ja si, na rozdiel od Teba, pamätám, čo boli za problémy na začiatku so SANOSmi, ako tu na prvé 15Tr boli ľudia zo Schadefabrik ako doma atď.
Bojueješ so Sommelierom, jeden za konzervu, druhý za modernu, ale obaja rovnako blbými argumentami.
Prosím Ťa, už naozaj prestaň. Naozaj nevidím cestu v nákupe vozidiel zo zrušených súbehov. Proste sa s tým, že technike nerozumieš, zmier a nerob zo seba rýchlokvaseného odborníka.
Máš vážne pochybnosti? Alebo máš aqj nejaké podložené fakty? Alebo si jasnovidec? Či génius, ktorý si v hlávke kapustnej nasimuluje priebeh nehodového deja?
Neviem čo do toho montuješ TERAZ Trollina, keď trolejbusy sa kupovali vtedy? Poznám jednoho takého ako Ty, len je omnoho starší, tiež vie "s krížom po funuse" všetko najlepšie, všetko podrobuje drvivej kritike a v zdravotnej karte má diagnózu Querulantia Chronica.
Prosím Ťa, netrep. Iné mestá Karosy veselo nakupujú, než niečo začneš tvrdiť, tak si to najprv over a netvrď ako overenú pravdu niečo, čo si akurát Ty praješ. Okrem iného kupuje 9xx Karosy aj také bohaté mesto ako je Praha...
6617-6638 sa nenakúpili naraz, nakúpili sa preto, lebo 22Tr najprv nebola k dispozícii, potom bola o toľko drahšia, že to nebolo rentabilné a na záver boli aj isté informácie o spoľahlivosti 22Tr. Nevieš náhodou, prečo UL po 22Tr nakúpilo opäť 15TrM?
Vieš, nemal by si sa vyjadrovať k veciam, ktorým nerozumieš. Odkiaľ si vyhrabal infomáciu, že Karosa bola diaľkový voz? Karosa bola primárne vyvíjaná ako mestský autobus. Na to, čo si myslia, v BB a ZA, by si sa mal asi v tých mestách spýtať a nepodsúvať tu svoje prianie ako otca myšlienky. Ako človek, ktorý arogantnú Karosu nemusí, ale nemá rád neobjektívne drísty, Ti môžem prezradiť, že spokojnosť s deviatkovými Karosami je všade vysoká.
Andy, Tvoje príspevky plné dogmatizmu, predsudkov a správ typu "JPP" ma fakt už prestávajú baviť.
V každom nízkopodlažáku je práve toľko miesta na nohy, koľko vyjde podľa toho, koľko si zákazník objedná sedačiek. NP autobusy nie sú určené len pre tých, čo nemajú nohy (a chcú, na rozdiel od Tvojej frajersky podanej jedinej pravdy, tou MHD chodiť), sú zle pohybliví ale aj pre ľudí s batožinou, matky s kočíkmi a podobne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy