Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
#5196> hmm, stacilo by trochu udrzby a aj karosy by boli v pohode...
(posledne TAMy: BAC 02-xx, rok vyroby 1995)
Si: Vek vozov mozes porovnat podla SPZ: B741 BAC 10-xx, Ik435 BAC 13-xx
d3k0: neviem preco, ale myslel som ze tych poslednych 7 klbovych renaultov (karosy s motorom renault) prislo v roku 1995, ale ruku za to do ohna nedam. A ik4x5 si pamatam az od 1997, ale tiez za to ruku do ohna nedam (ale vtedy ich bolo este malo). A vzhladve sa mi karosy tiez viacej pozdavaju, ale vtedy ked dosli prve ik4x5 do BA, tak karosy boli uz obcumene, obcas niekde dokrivane, spinave... a novy voz taky predsa nie je 🙂
turbo: to bolo myslene zo srandy!
KLF: Keby bol Schuster primatorom, to by sa nam tu plazili anakondy, aby si ich mohol konecne vyfotit ;-)))

COLORko - ty do systemu updatovania neryp, keby sme na net dali vsetko naraz (ako by si to chcel ty), tak by napriklad v januari bolo spolu 5 updatov. Na viac by som nemal cas. Uz tomu konecne rozumies? 😕

Majkl: Zato v Petrzalke je povodne najkrajsia zastavka pri DK Zrkadlovy haj v hroznom stave, cela pokreslena a spinava. Co tak ju umyt? Inak, suhlasim s tou zastavkou Predstanicne nam. BTW dobre si pamatam, ze tam kedysi stala aj 121? Viem ze spociatku mala dost divnu trasu, napr. poobede nestala na Patronke.

Martin: SOR sa automatikou - NO KONECNE! :o)

Si: Posledne klbove Karosy: 1996. Prve klbove Ikarusy: 1996. (Prve klbove Karosy: 1987, prototyp Ik435: 1988.) Tolko na objektivnejsie posudzovanie designu. Oba vozy su teda priblizne rovnako stare.

tbc: ...a ex. 3010 piska jedna radost, iny plynak zase zurovo blika smerovkami 🙂
to odkial mate informacie, ze od maja maju v blave vehat astry???
Tbc #5192> COLOR za to nemôže... nikto nie je dokonalý

Tbc #5191> Prečo šrot. Za to že kĺb škrípe. Stačilo by trochu vazelíny a bolo by to tiché. Sú horšie vozy, trolejbusy z Hroboňky medzi šroty určite nepatria.
Inak ak niekto nevie, čo s peniazmi /ako ja, keď sme išli do ÚD JD SK 🙂 /, nech si kúpi hyperexkluzívny film FUJICOLOR SUPERIA X-TRA 800. Stojí "iba" 230,- Sk, ale vychádzajú z neho vymakané fotky za každého počasia. 🙂
Martin> Ak sú Pražské cesty na Citybus tvrdé, na našich by neprešiel ani 30cm 🙂
3602 (starko) je fakt kvalitne spravena...zlty lak na tyciach sa uz pekne olupava...a nechapem naco tam davaju drziaky na kladivka ked ziadne kladivka tam nie su...takisto reproduktory, z ktorych je niekde len ram...sedadla v 3602? ake bolo po ruke take tam hodili, co na tom ze nie rovnake..
color> naco si tam bol vcera?? sak ked nieco nevies tak si sa tam mal koho spytat a nepisal by si blbosti...7929+30 je na pravidelnej prehliadke a nic sa na nej nepreraba, 7943+4 uz spominal Majkl, a ostatne elektricky su tam tiez na prehliadkach...
7085 by bola skoro hotova keby z nej robili vlecny voz, ale ten z nej nastastie nerobia 🙂
15Tr 6623 je poriadny srot...z klbu vychadza taky neznesitelny skripot ze som radsej hned vystupil...
Majkl: v ramci snahy o zrychlovanie MHD by som zastavku predstanicne namestie v smere na stanicu nezriadoval.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
d3k0:
RT6N1 je dobrá tak do sběrných surovin 🙂. Jediné co je pro řidiče špatné v Citybusu je to, že jsou na naše silnice dost tvrdé. I my máme silnice ve špatném stavu. Ale jinak jsou OK.

Firma Sor dodala do Opavy vůz B10,5 s !AUTOMATICKOU PŘEVODOVKOU!.
a posledny krat ja:
si a ostatni odporcovia Ikarusov 4XX:
stale to tu dookola pises, ze serble a tak (nazor Ti neberiem, ale mas ho niecim podlozeny,
okrem nejakych vlastnych antipatii?).
Tu je take male (mozno trochu demagogicke) porovnanie Ikarusu 435 a Karosy B741:
Ikarus 435:
Z hladiska cestujuceho:
Dostatok miest na sedenie, vhodne usporiadanie sedadiel, prijemny interier, vhodna farebna
kombinacia, ticha prevadzka (ziadne hrkotanie, piskanie, buchanie, vrzganie a tichy motor),

Z hladiska vodica:
jednoduche ovladanie, klimatizacia, uzavreta kabina vodica, dostatok priestoru pre vodica, vsetci vodici, ktorych poznam maju najradsej Ikarusy 435
spomedzi klbovych busov,

Z hladiska klubistu:
elegantny, moderny voz s OK dizajnom bez hrdzavych plechov,

Dielenski sa uz zda sa tiez naucili opravovat tieto vozy a momentalne dlhodobo nejazdi iba
jeden (4802).

Karosa B741:
nedosahuje tieto parametre (nechce sa mi vsade vypisovat opak). Nehovorim, ze niektore
Karosy (hlavne z poslednej serie) nie su dobre (napriklad 2320 je moj celkom oblubeny voz).
Karosy B941(E) su uz fakt takmer uplne v pohode - vozim sa s nimi v Bystrici.
Ale co su potom 741, ked 435 nazyvas serblami. Ked sa povie serbel, tak si predstavim
1062, alebo nieco podobne rozpadajuce sa, ale 435...
Som sa zasa potesil, lebo v Dubravke umyli sklenene zastavky. To je jedna z cinnosti,
ktoru si plni dopravny podnik pomerne dobre. Narozdiel od podchodov, ktore patria
mestu alebo Dubravke (zastavky Damborskeho a Saratov) - skla su tam vecne spinave, teraz
je to obzvlast dobre porovnatelne.

Kedy budu preukazy??? Ja uz ho fakt nutne potrebujem. Z priestorov patricich BBDS ma uz
dvakrat vyhodili, lebo som povedal, ze som z klubu, ale nemal som sa cim preukazat 😞
7943+4 je na reklamacii kvoli nejakej blbosticke.
Color, zabudol si spomenut, ze 1408 neni zrovna najkvalitnejsie nalakovana, ale z dialky vyzera pekne.
Mam taky jeden napad, ze teraz, ked dostavali tie ZSR domy na Predstanicnom namesti,
tak tam mali vyuzit tu plochu pred nimi na to, aby tam presunuli zastavku MHD SAV a zaroven
zriadili zastavku SAD (intergovana doprava, nee). Vyriesil by sa tym jeden problem,
ze vzdy ked idem od d3ka, tak nemozem prestupit z liniek, co koncia na Hl.stanici (61, 74, 82)
na 21/63 a 34/83. Predtym tam mali zastvaku, ale teraz tam stoja uz len nocaky. A okrem
toho je sucasna zastavka SAV aj tak kapacitne nevyhovujuca. Ale uz to asi na 99%
nebude mozne, mozno, keby sa DPB bol zaujimal skor...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.