Reply on: fobust #51130:
trochu to preháňaš, toto je nejaký nový spôsob odborného prístupu, že niečo nazveš "posrane zvratene hnusne smradlave menejcenne"? Nebolo by lepšie trocha sa uvoľniť od emócií a akceptovať, že1. určitú obnovu autobusového parku (kĺbových autobusov) treba veľmi rýchlo urobiť, a bolo by to nutné aj v prípade, ak by električka do Petržalky začala premávať zajtra
2. každá trakcia má svoje miesto a charakteristiku v dopravnom systéme, autobusy takisto - to, že na mnohých trasách s trvalou prepravnou požiadavkou v BA ešte nie sú trolejbusy, električky, metro - to nie je problém autobusov ako dopravných prostriedkov, je to problém ľudí.
Výhovorky typu "nekupujú sa autobusy, lebo bude metro/električka/whatever" sú pre deti, rovnako ako teória o tom, že "mesto nemá peniaze ani na jeden nový autobus" (a zároveň má 150 miliónov na starý Istropolis - čo chce podnikať v nehnuteľnostiach?). Poslanci by nemali mať problém odhlasovať tieto (a mnohé ďalšie) peniaze aspoň na najnevyhnutnejšiu obnovu vozového parku.
Mal som možnosť urobiť nedávno nejaké jazdy v MHD v Petržalke, a na ich základe môžem povedať iba to, že plne chápem miestnych obyvateľov v tom, že sa aj v najstaršej T3 musia cítiť ako v siedmom nebi... A to hovorím len o kvalite cestovania, nie o linkovaní, naplnení a frekvencii spojov (v tomto smere to nebolo až také zlé - naopak, v časoch keď som v Petržalke pracoval, by som bol dosť ocenil 95 - musím však dodať že som necestoval v špičke). Z tohto pohľadu naozaj Petržalčanom môže byť jedno či tam bude metro, či električka (aspoň v relácii do centra), pre nich to zlepšenie bude obrovské.
Je ale zbytočné ideologizovať MHD na súboj autobusy/trolejbusy/električky/metro, ak je to jeden systém využívajúci trakcie ako svoje komponenty tam, kde sa hodia.
Akékoľvek názory a argumenty budú ďaleko silnejšie bez toho emočného balastu okolo (IGK, substrát, smradobus atď). To je môj názor.
Ámos Keynes
Re #50934 Andy: Tak neviem, ci som bol v tej istej Viedni ako ty, ale elektricky tam jazida vyrazne pomalsie ako unas a od ULFov maju riadne vykusane kolajnice. Viedenska kolajnica uz nie je co byvala.
Re #50940 SZKV: V Kazdom pripade, Vieden je tretie mesto na svete, kde sa najlepsie zije.
Re #50944 Pajdo: A nevadil ti pri tom 4- minutovom intervale, ze to nejazdi odvsadial vsade? (To len preto aby si o par mesiacov nenadaval na zmenu v elektrickovom vedeni)
Re #50987 Beus: Ty si tu snad jediny, co este nikdy na nikoho nevyletel ?
Re #50994 tivino: To keby sme vedeli, tak sa zrejme od radosti vsetci ozereme alebo nieco podobne.
Re #51005 Malic: A aky je v tom rozdiel? Znizuje to jeho funkcnost alebo?!
Na zsatavke Vazovova vyrasata JCDecaux pristresok. Som zvedavy ako sa tam budu ludia predierat, ale zase na druhej strane uz na mna nebude prsat.
K markovi sa odmietam vyjadrit aj ked ma oslovil a len k dvom veciam. K priamemu spojeniu na Antolsku z hlavnej stanice a ASMN. Ak tam idu ludia tak bude na 1)navstetvu alebo 2)vystetrenie. 1) - sa neponahlaju a teda si mozu prestupit, 2) - ak sa ponahlaju idu RZP. A aby som to bol ja - nie su to Bratislavcania a tak mesto na nich nedostava peniaze a tak si mozu prestupit. K L99. kto chce ist do nemocnice a ma obmedzenu schopnost pohybu - nech ide L99 cez celu Petrzalku alebo nech si zavola sanitku. Kto umiera ide bud RZP alebo taxikom.