Reply on: donats #51066:
Vinou magistrátu je veľké % vozidlového parku po životnosti. Autobus v rámci životnosti, aj keby sa neudržiaval vôbec, sa nerozpadáva tak, ako bratislavské vozy. Ty by si si kúpil v obchode jogurt po záruke? Nie! Vlčáky sa v autobusoch ktoré už mali byť vo večných lovištiach voziť musia!
marko
Na predlzenie L93 na Antolsku staci vlozit ten jeden bus, co chcu dat na L98 - som presvedceny, ze pocet vozokm ostane zachovany.
Na L59 dat autobusy z L94 (polovica konecnu na ZST Vinohrady, zast.Nam.1.Maja a Vazovova) - tu beriem ze to bude sediet iba casovo a ze sa trochu zvacsia vozokm. Ale aj to by som poriesil. Vsak co idu zahustovat L68 - nebude to nahodou tiez narast vozokm.
A este k tym vozokm. Porovnam to s osobnym autom. Ak ides v prvom pripade hodinu relativne plynule a v druhom pripade stale zastavujes a rozbiehas sa. Kde spotrebujes viac paliva a kde sa ti auto viac opotrebuje? Takze osobne si myslim, ze z tohto hladiska su smerodatnejsie vozomin a pocet autobusov.