dúfam, že taká super bude aj "preferencia" pri PKO, tuším na každej križovatke by niečo takéto malo byť, a ak to bude fungovať ako na Vinohradoch alebo v Dúbravke prestanem chodiť elinami... ? ? ? ☠
No nevím, odkaz mi sice nejde, ale nedovadu si představit, jak může autobus s hrbem vypadat evropsky- a žádný nátěr to nezmění. Ale jiná věc je, že CN 12 aspoň má jakžtakž vyřešený interiér, na rozdíl od městské verze (pouze 2 dveře, převažující příčná sedadla i vepředu a jsou lépe umístěná) a kromě toho většina autobusů DPB stejně připomíná spíš to Baku než EU, takže i hrbatý SOr by zde představoval určitý pokrok. Ale ten Solaris 15 CNG bych vám ze srdce přál!!
Ani by si to nemuseli půjčovat až v Baku- v EU nám to taky jezdí! V Daugavpilsu jezdí jak KTM-5, tak ty archaické tramvaje z RVR, ovšem na rozdíl od těch fotek to tam vypadá relativně slušně, takže by bratislavští cestující nepoznali rozdíl ☺ . Tedy pokud by to rovnou nepovažovali za kvalitativní vzestup...
To neviem...ja som si akurat vsimol, ze na tom pesom semafore na Riazanskej teraz cerstvo namontovali dopytove tlacitka, takze z nevypocitatelneho semafora sa stane ultrahyperturbonevypocitatelny. A ak hovoris o nejakych kabloch od Gardy, tak mozno sa tvaria, ze tam budu robit nieco take, ako uspesne nefunguje na Segnerovej - slucky, aby nepadala stopka ked prichadza elektricka. Co bude samozrejme v praxi vyzerat tak ako na Segnerovej - stopka bude padat vzdy presne pred prichodom elektricky, takze ta si tam pekne bude musiet zastat a znova sa rozbehnut a prejst tych 60m do zastavky Ved to by si Siemens pokazil reputaciu, keby to nahodou fungovalo, vsakze?
Tak sorry, keďže tam nieje autor, tak som myslel, že to písal niekto z iMHD.sk, a že si o5 niekto pomýlil iMHD.sk s officialwebsite dopravného podniku. ? Sorry za mystifikáciu.
_______________
Re #49451 ufo: No? ?
Klimatizovane eliny ☺ pre vodica alebo cestujucich? ? Ked to dopadne ako ta klima na az jednom TAMe pripadne ako "fungujuca" klima vo IC vlakoch ZSR ? ...
Nejaka ta sucast preferencie nieje aj na Mladej garde? Je tam stlp a z neho ide tucny kabel tzv.zavesak az na semafor na Riazanskej. Stlp je ale umiestneny pri rozvadzacoch na druhej strane cesty ?
Problém zohnať taxík? V BA? Kde to žiješ? Problém zohnať taxík je v Revúcej a nie v BA, v živote sa mi nestalo a ani nikoho nepoznám, že by nastal taký prípad, že by mal niekedy v BA problém zohnať taxík. A okrem toho .. žiadna lobby .. taxikárska mafia je to! Podľa mňa jeden z hlavných dôvodov neexistencie nočnej dopravy v BA (tých pár spojov za noc sa nedá tak nazvať...) ?
Rýchlodráha pôjde aj do Rače a Karlovej Vsi
(12.09.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. II; sita)
BRATISLAVA (SITA) - Rýchlodráhová električka, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok, zrejme nebude premávať z Petržalky iba po Šafárikovo námestie, ale aj na Hlavnú stanicu, do Rače a Karlovej Vsi.
Podľa námestníka primátora Karola Koladu nebude problém prispôsobiť väčšinu električkových tratí v meste rýchlodráhe. Úpravy vraj možno urobiť rýchlo a bez väčších nákladov. Aby však mohol dopravný podnik zabezpečiť rýchlu a pravidelnú premávku aj na týchto trasách, musí mesto kúpiť minimálne 30 vozidiel rýchloelektričky, ktoré by mali byť odhlučnené, klimatizované a nízkopodlažné. Rýchloelektrička by mala dosiahnuť rýchlosť 80 kilometrov za hodinu a každé vozidlo odvezie naraz do 300 cestujúcich.
Mesto chce rýchlodráhovú električku čiastočne financovať z 3,2-miliardového úveru, ktorý si vzalo v minulom roku a chce sa uchádzať aj o štátne dotácie. V tomto roku na ňu vedenie mesta vyčlení 150 miliónov, ďalší rok 1,7 miliardy korún. Celá stavba by mala stáť do 5 miliárd korún a stavať by ju mali vyše dvoch rokov. Výškové vedenie trasy počíta s troma variantmi - povrchové, nadúrovňové a polozapustené v povrchu. Zatiaľ však nie je známe, ktorý z variantov uprednostnia, keďže projektovú dokumentáciu rýchlodráhy ešte stále posudzuje ministerstvo životného prostredia.
Mikimaus