Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomi #49473:
Ani by si to nemuseli půjčovat až v Baku- v EU nám to taky jezdí! V Daugavpilsu jezdí jak KTM-5, tak ty archaické tramvaje z RVR, ovšem na rozdíl od těch fotek to tam vypadá relativně slušně, takže by bratislavští cestující nepoznali rozdíl ☺ . Tedy pokud by to rovnou nepovažovali za kvalitativní vzestup...
Reply on: Mikimaus #49475:
To neviem...ja som si akurat vsimol, ze na tom pesom semafore na Riazanskej teraz cerstvo namontovali dopytove tlacitka, takze z nevypocitatelneho semafora sa stane ultrahyperturbonevypocitatelny. A ak hovoris o nejakych kabloch od Gardy, tak mozno sa tvaria, ze tam budu robit nieco take, ako uspesne nefunguje na Segnerovej - slucky, aby nepadala stopka ked prichadza elektricka. Co bude samozrejme v praxi vyzerat tak ako na Segnerovej - stopka bude padat vzdy presne pred prichodom elektricky, takze ta si tam pekne bude musiet zastat a znova sa rozbehnut a prejst tych 60m do zastavky 🙂 Ved to by si Siemens pokazil reputaciu, keby to nahodou fungovalo, vsakze? 🙂
Reply on: NN #49467:
dekuji ☺
Reply on: Spectre #49464:
Tak sorry, keďže tam nieje autor, tak som myslel, že to písal niekto z iMHD.sk, a že si o5 niekto pomýlil iMHD.sk s officialwebsite dopravného podniku. ? Sorry za mystifikáciu.
_______________
Re #49451 ufo: No? ?
Reply on: NN #49467:
Klimatizovane eliny ☺ pre vodica alebo cestujucich? ? Ked to dopadne ako ta klima na az jednom TAMe pripadne ako "fungujuca" klima vo IC vlakoch ZSR ? ...
Reply on: Beus #49432:
Nejaka ta sucast preferencie nieje aj na Mladej garde? Je tam stlp a z neho ide tucny kabel tzv.zavesak az na semafor na Riazanskej. Stlp je ale umiestneny pri rozvadzacoch na druhej strane cesty ?
T-Mobile: Nová služba v SMS Info - MHD http://www.mobilmania.sk/art.ltc/5111
Reply on: papuca #49448:
Podľa mňa, keď sa budú v januári meniť trasy električiek, DPB by mal požičať toto
http://trm.vov.ru/bus/tram/arm/00001.html , alebo http://trm.vov.ru/bus/tram/azer/00001.html
najlepšie by však bolo
http://trm.vov.ru/bus/tram/azer/00002.html .
Tam ich povoziť a to by na 100% zabralo. ?


Mimochodom, vie niekto, či bude od 15.9. premávať 43, alebo ostáva stále X43. Veď tá cesta už musí byť predsa hotová. A kedy spustia lanovku?
Reply on: Martin Fundárek #49457:
Problém zohnať taxík? V BA? Kde to žiješ? Problém zohnať taxík je v Revúcej a nie v BA, v živote sa mi nestalo a ani nikoho nepoznám, že by nastal taký prípad, že by mal niekedy v BA problém zohnať taxík. A okrem toho .. žiadna lobby .. taxikárska mafia je to! Podľa mňa jeden z hlavných dôvodov neexistencie nočnej dopravy v BA (tých pár spojov za noc sa nedá tak nazvať...) ?
Reply on: papuca #49448:
Svatá pravda, zavřit pány velkomožné do Ikarusu a uvozit je k smrti- pak se snad něco konečně začne dít.
Reply on: ufo #49451:
Možno dnes, ale ne v minulosti.
Bystrická Tatra si vezie do BB na tyči bratislavskú 14Tr-ku 6295. Práve sú v Žarnovici. 🙂
Reply on: NN #49467:
Vycítil som tam akési náznaky týkajúce sa rozchodu. Duševný kľud vo mne udržuje rozumná formulácia hneď v prvej vete: "plánuje začať stavať"
Reply on: papuca #49453:
ked sa ti nepaci novy cas tu mas pravdu/situ:

Rýchlodráha pôjde aj do Rače a Karlovej Vsi
(12.09.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. II; sita)
BRATISLAVA (SITA) - Rýchlodráhová električka, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok, zrejme nebude premávať z Petržalky iba po Šafárikovo námestie, ale aj na Hlavnú stanicu, do Rače a Karlovej Vsi.

Podľa námestníka primátora Karola Koladu nebude problém prispôsobiť väčšinu električkových tratí v meste rýchlodráhe. Úpravy vraj možno urobiť rýchlo a bez väčších nákladov. Aby však mohol dopravný podnik zabezpečiť rýchlu a pravidelnú premávku aj na týchto trasách, musí mesto kúpiť minimálne 30 vozidiel rýchloelektričky, ktoré by mali byť odhlučnené, klimatizované a nízkopodlažné. Rýchloelektrička by mala dosiahnuť rýchlosť 80 kilometrov za hodinu a každé vozidlo odvezie naraz do 300 cestujúcich.

Mesto chce rýchlodráhovú električku čiastočne financovať z 3,2-miliardového úveru, ktorý si vzalo v minulom roku a chce sa uchádzať aj o štátne dotácie. V tomto roku na ňu vedenie mesta vyčlení 150 miliónov, ďalší rok 1,7 miliardy korún. Celá stavba by mala stáť do 5 miliárd korún a stavať by ju mali vyše dvoch rokov. Výškové vedenie trasy počíta s troma variantmi - povrchové, nadúrovňové a polozapustené v povrchu. Zatiaľ však nie je známe, ktorý z variantov uprednostnia, keďže projektovú dokumentáciu rýchlodráhy ešte stále posudzuje ministerstvo životného prostredia.
Reply on: Martin Fundárek #49457:
Žeby nám tu vznikal nový dopravopatický axióm? Jeden taký už na štvrtom poschodí (a priľahlých aglomeráciách) majú a týka sa pre zmenu dispečérov 🙂
Reply on: tomas1 #49445:
Dobre napísané 🙂 Ja už len vypichnem slovíčko "ego", ktoré sa priamo či nepriamo skloňuje vo všetkých bodoch. ?
Reply on: tomas1 #49430:
Ale cez to všetko je nadpis pravdivý, cestujúci sú aj tentokrát neinformovaní 🙂 ... Ja osobne autorovi článku (a spoluautorovi linkového vedenia) gratulujem k výbornej "satirickej sebareflexii", ako som už písal. Na druhú stranu, je prezieravé, že tam nie sú uvedené žiadne konkrétne mená, že ten článok nejako spadol z neba. Vlky by sa divili aj tentokrát 😃
Reply on: tomas1 #49430:
Nie! Mala byť pristavená najplesnivejšia krátka Vrakosa (akože ZV), na ktorej by na moste spektakulárne odpadli dvere, resp. zadné okno 🙂
Reply on: AAA #49428:
"zrušenie priameho spojenia všade okrem Hl. st. a Ružinova a Karlovej Vsi"

kam ešte by si chcel priame spojenie? na Mars?
Reply on: Andy #49422:
Tu nejde ani tak o novostavby, nakoľko je známe, že u nás sa rozumne neinvestuje a peniaze majú samovyparovací syndróm.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.