Reply on: TeBeCe #49286:
a načo je chodcom semafor cez električkovú trať??? Veď tam nie je pomer "počet elekričiek za minútu" ale "jedna električka za x minút"... ?
.
. Tak nevim co je na tom pravdy , ale aspon som sa dobre zasmial. ?
Ja som si najprv pozrel dlzku, potom som zbezne preletel siahodlhy uvodnik, v ktorom som uz pri letmom pohlade zbadal niektore stale sa opakujuce myslienky, len zakazdym v inom obale, okrem nich nemalo velmi distingvovane znejucich manazerskych formulacii, urcenych na jediny ucel: zaplnenie papiera (optimalne toaletneho); a ked som presiel k navrhu, a zbadal som tam vetu "zrusit 99-tku", tak som aj hned skoncil s citanim
Akurat som si este pomyslel "dalsi z tych mudrlantov a samozvanych odb(p)ornikov na dopravu, ktori nic nepochopili, a najma nie to, ze slovo doprava je odvodene od slova dopravit"
Cim pre mna zaoberanie sa tymto prispevkom skoncilo
Takze vyslovujem obdiv tym, ktori ho aj cely citali
Pravdepodobne to pochadzalo z toho, ze ja vela ludom rozpravam jednu historku o trhani rychlostnych rekordov v noci pri PKO jednym mojim ex-kolegom (ktori ho poznaju, vedia o kom je rec), tak to niekto asi po pocuti piatej ruky vylozil tak, ze som to bol ja, ale nebol som 
K tomu "o zivot" sa skor priblizuje kolega BMko
Beus
89: Ovsiste - Farskeho - ZSt Petrzalka - Terno (obrat asi na Prokofievovej)
189: (Matador) - ZSt Petrzalka - Terno - Markova - Technopol
99: (Prokofievova) - Markova - Technopol - Holicska - Budatinska (obrat tam niekde cez travu)
199: Holicska - Budatinska - Lucanka - Antolska
Takto by mozno pochopili, ze su to vlastne rozne useky, ktore je treba obsluzit, pospajane do jednej trasy, a znova kazdemu jedincovi disponujucemu mozgom musi byt jasne, ze je stupidnost vyrabat taketo 4 linky, ked sa to da ovela efektivnejsie obsluzit jednou spolocnou
To ako hint pre tych, co L99 nevedia pochopit, ale vedia aspon trosku rozmyslat