Reply on: Ámos Keynes #49103:
Ono by asi stačilo prehodiť konečné 39 a 61 na Ostredkoch, len by sa bolo treba zbaviť dogmy o potrebe priameho spojenia Bahnhofu a Flughafenu. Aj tak to využíva absolútne mizivé množstvo ľudí.
Myslim, ze to bol hlavny dovod zaniku - nevyuzitost poobede...
92S vznikla priamo z 92 a som veru zvedavy, kolko ludi sa nou bude vozit
?
A dojazdova 201 by bola 251?
No ale dost bolo srandy
Nech sa aspon vyuziju digitalne transparenty
si
Re #49139 d3k0: neviem, 71 mala sice svoje vyhody ale z tych polikvidovanych spojov sa mi zda byt asi najmensim zlom, akurat by to este pytalo poposuvat asi odchody 74 zo slovnaftu lebo dost hojne pocuvam vo svojom okoli pitchung na to ze vzdy ked dorazi 87 do slovnaftu (v smere do mesta) tak 74 akurat zdrha prec a nie je mozny prestup (resp. treba hodne cakat)