Reply on: AAA #49111:
yop, suhlas :o) problem je ale f tym, ze ti, ktori chodia zurovat do romanlandu, ti necestuju velmi busom, ani vlakom (aj ked teda sice nenapadne, ale predsa, nakupuju aj v soravii). lebo u nas magistrat zaviedol system – cim viac cestujes mhd, tym viac sa na rebricku spolocenskej prestize posuvas smerom dole. co na tom, ze v prahe moj sef casto odstavi auto na zlicine a frci dalej hromadnou, alebo ze zopar umelcov bezne stretnes v metre alebo aj elektricke. well, shit happens…
Ámos Keynes
Isnpirovany zmenami by som zrusil L39. Naco je linka s 20 min. intervalom. Nasledne by som posilnil L31 aby ostal zachovany interval v useku Slavicie - Trnavske a zo zvysnych vzkm posilnit L61, (ta dnes casto praska vo svikoch a v L39 sa vezie tak 30 - 40 ludi. Mozno to sposobuje aj nevedomost o L63 ale aj to, ze nezastavuje pri Kauflande)
Dnes totiz jazdi L39 plna prave len v useku Slavicie - Trnavske neskor vozi vzduch a v uskeku Kooperativa - Avion jaydi L61 plna. Usek Suhvezdna - Clementisova by bola nahrada:
L67 pretup na Slowackeho
L78 prestup na ST Arene
pouzitie elektricky na ceste do mesta
pesia dochadzka