Vcera som cital nejake noviny, kde sa jedna pani opat rozculovala, ako komlikovane musi cestovat na stanicu /samozrejme s tazkou batozinou - asi chodi pravidelne zo stanice na Mallorku/ a ze musi 5x !!! prestupovat. Schvalne som sa na to teraz pozrel a je to az s jednym prestupom, z linky 98 na 93 za 26 min. Takze posrata doprava, pani cestuje dlhsie, s 5-timi prestupmi a s taskami. Lenze pani asi zabudla povedat, ze na stanici zistila, ze si zabudla penazenku a musela sa vratit domov a jeden-krat si navyse zle nastupila :-))). Za to samozrejme moze nove linkove vedenie MHD a znesie to aj novinovy papier.
Ámos Keynes
Isnpirovany zmenami by som zrusil L39. Naco je linka s 20 min. intervalom. Nasledne by som posilnil L31 aby ostal zachovany interval v useku Slavicie - Trnavske a zo zvysnych vzkm posilnit L61, (ta dnes casto praska vo svikoch a v L39 sa vezie tak 30 - 40 ludi. Mozno to sposobuje aj nevedomost o L63 ale aj to, ze nezastavuje pri Kauflande)
Dnes totiz jazdi L39 plna prave len v useku Slavicie - Trnavske neskor vozi vzduch a v uskeku Kooperativa - Avion jaydi L61 plna. Usek Suhvezdna - Clementisova by bola nahrada:
L67 pretup na Slowackeho
L78 prestup na ST Arene
pouzitie elektricky na ceste do mesta
pesia dochadzka