Cakat na spoj 204 pod hl. stanicou po 21:00h ma priam znechutil. 20 minutový interval naplnil trolejbus dostatocnym poctom cestujucich nervozne cakajuc, avsak medzicasom prebehli 2 skoro prazdne 209.Nemalo by to byt opacne? A nechapem 63 ktora sa dost casto prekryva z 204 pod hl. stanicou a jeden s tych spojov, ako druhy v poradí, je tam potom vzdy prazdny. Tu 63 by som radsej upravil (-+ 10 minut) k 205. ?
galiyosha
Okrem toho, keď píšeš o čakaní na 95. Tá má rovnako ako 90 známe odchody, navyše v pätkrát lepšom intervale. Ak si nečakal na 90, nemáš prečo ani na 95.
A poďme späť k číslam. Odhliadnuc od dochádzkovej vzdialenosti k zastávke Strečnianska, ktorá je stále viac než slušná (čo by v iných mestách, alebo aj inde v Bratislave, dali za 5 minút k zastávke s nosnou linkou), pozrime sa čo nám ponúka spojenie 95 + 88 zo Strečnianskej na Záporožskú medzi 7.00 a 8.00 ráno. Neviem, ako ty, ale ja vidím 12 minútovú jazdnú dobu _vrátane_ prestupu v takte 6 (!) minút. 90 mala interval 15 minút. 95 + 88 je to teda _reálne_ vrátane Tvojho dochádzkového času 17 minút, a to v takmer trojnásobne lepšom intervale. K tvrdeniu, že je to skoro polhodina, už nemám viac čo dodať.
Re #49073 marko: Nechcem si údaje cucať z prstu, tak poprosím niekoho, kto má o daných číslach prehľad, nech sem napíše, koľko autobusov sa v súčasnosti ráno točí na spomínaných linkách a prípadne aj kilometre na jedno kolo. Potom to snáď bude vidno lepšie.