Reply on: nndro #46672:
pri TESCU Lamač to linke 63 robi asi +2 minúty, no, ak by linka 50 takto zachádzala k AUPARKu, tak by jej táto zachádzka trvala asi tak 6 minút. Jej predĺženie by vyriešilo to odrezanie od sveta Viedenskej cesty, ktoré nastane v septembri a navyše by to bola dokonalá náhrada za linku 82.
milannco
Z toho, čo novému systému vyčítali som si najviac všimol (sú to totiž všetko ľudia z okolia zast. Einsteinova, Kremnická, Záporožská) je rafinované vykynoženie linky 82 dopravným podnikom. Spomeňme si - bola veľmi slušne využívaná - špičkový interval 10 minút - pričom vozidlá boli plne obsadené. Potom sa DP vyhovoril na to, že do prístavu musí premávať nejaká linka, tak tam poslal práve 82 - ľudia sa teda prispôsobili a čakali, že po skončení výluky sa linka vráti do svojej pôvodnej trasy. Namiesto toho ju úplne zrušia a bez nejakej lepšej náhrady. Či pešibusové spojenie sídlisko Dvory - diaľnica Einsteinova - Aupark (10-20 minút chôdze) a l. 50 je to náhradné riešenie???
Ráno od Auparku predsa nikto nechodí. Ak by napr. každý druhý spoj l. 50 zachádzal na Kúpalisko Matador. Namiesto vzduchu na trati Aupark - Šafárikovo nám. by zobral ľudí z celého jedného sídliska. Toto považujem za dobré predložiť k zmenám, ktoré majú byť od januára 2006.