Reply on: yale #46665:
nechapem preco by elektricka na segregovanej trati mala mat nizsiu premavkovu rychlost ako metro v rovnakych tratovych podmienkach... (hustota zastavok/stanic, stupanie, klesanie, obluky a pod.)Re #46663 yale: vybudovaniu podzemneho tratoveho okruhu sa tu myslim nikto nebrani, akurat ze tazko najdes niekoho komu by sa pozdavalo cakat s vystavbou do bolavej petrzalskej oblasti kym sa vybuduje podzemny okruh; naopak funkcna nadzemna siet ti umozni stavat ten podzemny okruh postupne tak ako ti budu sily (hlavne financne) stacit a rovnako postupne ho davat aj do prevadzky
Myslim ze keby som isiel autom po tom BKVcku, tak od obratiska sa dostanem s nepatrnym tocenim volantu az po Mraziarensku. ?
tr3mp
Na plne segregovanej trati (bez úrovňových križovaní) - ako napr. navrhovaná petržalská trať - by bola rýchlosť zákonite vyššia. Alebo existuje nejaký špecifický dôvod, prečo by metro malo ísť rýchlejšie? Prečo by nemohla súprava idúca centrom cestovnou rýchlosťou 15-20 km/h na radiále dosiahnuť cestovnú rýchlosť 35 km/h?