Reply on: yale #46610:
Combino prakticky na žiadnej trati nejde rýchlejšie ako T3, pretože COmbino je možno moderné, nízkopodlažné a siemensovské vozidlo ale z hľadiska jazdných vlastností leží kdesi medzi T3 a starým dvojosákom...Inak, taká račianska, vajnorská či ružinovská radiála, to sú skutočne staré, zanedbané a kľukaté trate. môžem jedine súhlasiť so si-čkom, že si čistokrvný demagóg.

Ámos Keynes
Okrem iného, prečo to bude električke s rovnakými stanicami a rovnakou max. rýchlosťou bude trvať dlhšie (po Šafko) ako metru? To mi prosím vysvetli.
Ďalšou vecou je, že zatial čo ja sa zo 8 miliard dostanem z Petržalky do Centra na plne segregovanej trati a okrem iného nakúpim 25 električiek a spravím preferenciu na zvyšných radiálach.
Praha stavia Metro za 3mld CZK na 1 kilometer. Ty sa za tých 8 mld dostaneš z Janíkovho dvoru po Technopol a to nebudeš mať čím jazdiť, lebo jedna súprava ťa výjde na cca 300 miliónov. Samozrejme na tie dva kilometre metra ti tá jedna bude plne stačiť.
Jediný problém toto vedenie spravilo a to ten, že keď projekt predstavila verjnosti nenazvala ho ultraľahké metro. Všetci by boli spokojný a ty by si si tiež hovel nad tým, že Bratislava bude mať konečne metro.
A nie, že ťa nemáme otravovať s vecami, že si demagóg. Ty ním jednoducho si, lebo si vymýšlaš čísla, prekrúcaš a zatajuješ fakty,... a s takým sa ani nemá cenu baviť.
Re #46570 si: tak tak, pravdu máš.
Reko mosta má stať maxi cez 1 miliardu a aj to sa chce finančne zapojiť VÚCka, teda pokiaľ vyhrá Ľubko R. aj s jeho synmi.
Re #46588 hoppusmark: ? ? ? ?
Re #46618 Martin Fundárek: To už aj Pri Vinohradoch. Aj tam sa už dá vystúpiť.